duminică, 13 august 2017

Fascinația armelor

Ieri, 12 august 2017, cu ocazia Zilei Porților Deschise, am vizitat portul Constanța împreună cu fiul meu, scopul declarat fiind să vedem cât mai multe din navele marinei noastre militare. Aiurea, cel mic a arătat cel mult un vag interes acestora și nici măcar la bordul submarinului nu a avut răbdarea să urce (era o coadă de vreo juma de oră). În schimb când a văzut armele individuale... mai ia-l de lângă ele dacă poți.


A fost interesat de fiecare în parte și îmi cerea explicații, dar cum nu știu prea bine armamentul mai nou i-am lăsat pe cei specializați să o facă deși nu cred că aș fi luat-o prea mult pe arătură.

A început cu armele cu lunetă fără să uite că hidratarea cu Coca-Cola e cel mai important atu al unui viitor soldat. 😏



Le-a luat la propriu la rând.





Iată-l în locul lui Tom Berenger din  „Lunetistul”.


Nu putea să rateze pistolul Glock cu amortizor.


Nodurile nu au prezentat nici cel mai mic interes pentru el, le-a tratat cu un dispreț suveran.


Oare ce-o fi cu pasiunea asta subită a fiului meu pentru armele individuale? Mă-ntreb aiurea, la vârsta lui eu mergeam în tabere de pregătire militară numai ca să pot trage cu niște „amărâte” de puști Geco.

2 comentarii :

  1. Le-as incerca si eu, zau asa! Pai daca pana si fiu-meu este nebun dupa tot soiul de arme si le si cunoaste, ce sa mai zici de-al tau care e mare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este totuși o diferență între jocurile pe computer și armele reale. :) Eu cu greu m-am abținut să nu mă joc un pic pe acolo.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !