miercuri, 5 iulie 2017

Casa Rustică, ultimul popas pe Ruta Albastră

Autocarul a manevrat cu greu (era prea lung pentru acele străzi şi intersecţii) în Mihail Kogălniceanu, pe drumul spre Casa Rustică, ultimul popas de pe Ruta Albastră din cadrul Tour X. Deşi, nu fără de folos. Cel puţin pentru noi, cei care am participat la tur.


Am fost întâmpinaţi de un ansamblu de dansuri armâneşti (Vanghilizmo Group) care ne-a încântat atât cu portul dar şi cu coregrafia specifică comunităţii de aromâni din zonă.





Au fost superbi, cuvintele nu pot descrie ce am văzut acolo.

A urmat o degustare de vin biologic de la Crama Delta Dunării de care eu m-am bucurat din plin.


După care a urmat cina, o tochitură cu mămăliguţă şi murături care mi-a mers la inimă...


Şi desertul. 


După care, cu regret, ne-am îndreptat spre Constanţa. Dacă aveţi drum, nu ocoliţi! Părerea mea.

6 comentarii :

  1. Imi place muzica armaneasca si in general obiceiurile lor, desi nu am avut ocazia sa iau contact personal cu aceasta comunitate, doar ce am vazut la tv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Suna interesant: degustare de vin biologic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris în articolul dedicat de ce-i spune aşa. Ai link. :)

      Ștergere
  3. tot ce e rustic ma atrage ca un magnet. pacat ca nu ma impac eu prea bine cu litoralul, ca locatia arata tare bine. Trebuie sa gasesc ceva asemanator la munte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihail Kogălniceanu nu-i chiar la mare. :) Sunt sigur că vei găsi!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !