miercuri, 21 iunie 2017

Phoenix la Braşov concertează, Dacia Plant 15 ani serbează

Da, e pe bune! Pe data de 2 iulie 2017 un concert va avea loc în Piaţa Sfatului din Braşov cu ocazia împlinirii de către Dacia Plant a 15 ani de activitate, concert pe scena căruia va urca şi trupa Phoenix. Intrarea va fi liberă!


Un bun prilej al companiei de a fi şi mai aproape de oameni şi de comunitatea locală, apreciind astfel încrederea cu care a fost investită.

Povestea Dacia Plant a început în 2002 cu câţiva tineri pasionaţi care şi-au propus să demonstreze că produsele naturale sunt sigure, eficiente şi întradevăr contribuie la sănătatea oamenilor. Viziunea fondatorilor, experienţa în fizioterapie alături de colaborări cu nume de excepţie din domeniul farmaceutic şi medical dar şi intense cercetări în domenii ce ţin de industria alimentară sau farmaceutică au propulsat-o în topul celor mai apreciate companii româneşti de suplimente alimentare.

 
"Plantele medicinale sunt adevărate minuni care ne ajută să ne menţinem sănătatea fizică şi emoţională şi de aceea le dedicăm toată pasiunea noastră."- din valori.

Dovada eforturilor lor stă în brandurile Dacia Plant (reţete străvechi şi inovaţii noi), deloc puţine. Acestea sunt: Dacia Plant - suplimente nutritive din plante; Îngeraşul - pentru problemele frecvente ale copiilor; Interferonat - efect de regenerare şi protejare a celulelor; Sublima - sănătate şi îngrijire feminină; Specialiştii Plantelor - fitoterapie la nivel de vârf;  Detoxicolon; Vitamine şi minerale. Şi am o vagă bănuială că nu se vor opri aici.


Aşa că dacă vreţi să ascultaţi live poate cea mai iubită trupă de rock românească, de la Mugur de fluier la Umbra marelui urs (asemeni atâtora generaţii de tineri frumoşi), alături de cei care se străduiesc să ne ofere remedii 100% naturale, concertul va fi în Braşov, Piaţa Sfatului, 2 iulie, ora 19. Intrarea va fi liberă (un dar făcut oraşului de unde compania îşi trage seva). Nu uitaţi să vă distraţi!



10 comentarii :

  1. Dacia plant e un brand ale carui produse le consumam de atata timp ca eu am crezut ca a existat de cand e lumea. :D Le urez la La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu mergeam atât de departe în negura timpului, credeam că sunt de pe timpul lui Burebista (deh, numele)! :)
      Lăsând gluma la o parte le urez şi eu "La mulţi ani!"

      Ștergere
  2. Am auzit si de Dacia Plant si desigur si de Phoenix. Ma bucur sa aflu de colaborarea lor:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sustin brand-urile romanesti si imi place mult si trupa Phoenix... o legenda vie in industria muzicala romaneasca. Chiar daca au cantece care dateaza din perioada in care eu nici nu eram in faza de proiect, eu le ascult cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-un fel aş putea spune că am trăit toată viaţa cu muzica lor. Şi eu susţin brandurile româneşti!

      Ștergere
  4. 2 iulie? Adica saptamana viitoare? Fix in vacanta mea? Vaaaai. Si eu de ce nu am stiut? No, ratari peste ratari, dar macar cu Dacia plant nu ratez nimic, sunt fan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu care credeam că ne vedem la o cafea. Ghinion! :)

      Ștergere
  5. OOoffff, ce "papara"am mancat odata acasa ca am venit tarziu de la un spectacol de-al lor, mi-a rupt mama si bluza, bluza mea frumoasa din dantela alba.:)) Nu eram vinovata ca spectacolul s-a prelungit pana la miezul noptii. Dar a meritat. Apoi i-am mai vazut undeva la Costesti- Hunedoara, la o serbare campeneasca , ceva de genul. Acum, ma tratez cu Dacia Plant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi după '90 când au putut concerta în România nu trebuia să cer voie nimănui să mă duc la concertele lor. :) Eu încă nu mă tratez, dar mă bucur să ştiu că e acolo, la îndemână!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !