vineri, 2 iunie 2017

Becuri vintage Edison - sursă de echilibru ambiental

Deşi becurile cu incandescenţă au ieşit la "pensie" în 2009, ele au farmecul şi nostalgia lor pentru că orice s-ar zice, astăzi, suntem tot mai atraşi de aspectul simplu al lucrurilor iar un bec Edison aduce cu sine o armonie cromatică plăcută şi liniştitoare care face ca lucrurile din jur să pară mai aşezate. Din acest motiv au revenit (practic nu au dispărut niciodată) în atenţie, cu forţă, becurile vintage Edison ca una dintre cele mai apreciate surse decorative de interior.


Una din situaţiile în care mi-aş dori ca mereu să am parte de acea armonie cromatică plăcută şi liniştitoare pe care o aduc cu sine becurile vintage Edison sunt cinele romantice. Am folosit pluralul pentru că aşa sunt eu, mai romantic, cu sufletul veşnic tânăr, deci prilejuri pentru astfel de cine sunt mai mereu.


De fapt, ca să fiu sincer, am crescut cu astfel de becuri (mă refer la faptul că erau becuri cu incandescenţă) şi mă simt mult mai în largul meu dacă servesc masă la lumina care îmi aminteşte de copilărie şi tinereţe. Parcă se vede un pic altfel, am dreptate? Şi cum se zice că întâi mâncăm cu privirea...


Trendul îmi place. Este drept, a şi prins. Atât pentru spaţii casnice unde ne putem linişti după o zi încărcată, dar şi în spaţiile dedicate relaxării şi socializării gen cafenele, ceainării, etc, mai ales că designerii au creat sau redescoperit o mulţime de forme şi modele de filamente.


Dacă vă întrebaţi unde puteţi găsi astfel de becuri vintage vă pot spune doar că eu am găsit la SavElectro, un magazin online (spre bucuria mea) unde se pot găsi o gamă largă de becuri şi accesorii aferente.


Mi-a plăcut mult de tot un anume tip de bec Edison pe care mi-l şi imaginez atârnând deasupra mesei pentru o cină romantică aşa cum aminteam mai înainte.


În afară de forma de glob şi modelul filamentului, îmi mai place faptul că este un bec dimabil (un bec care suportă variaţii ale alimentării cu energie electrică - e un neologism şi încă n-a ajuns în dex), astfel încât pot monta un variator de tensiune ca să am la îndemână un veritabil mod de a compune mai multe versiuni ale intensităţii luminoase în funcţie de dorinţă, orice cină romantică ar trebui să fie perfectă. ☺

Desigur, aş putea să vă spun mai multe şi despre acest bec şi despre altele dar nu o să vă răpesc plăcerea de a le citi singuri de pe site-ul magazinului online astfel încât să vă puteţi alege exact ce vă doriţi.

Vă doresc un ambient relaxant acasă şi cine perfecte, desigur, acolo unde le luaţi.

Surse imagini: https://www.pexels.com/, http://savelectro.ro/ şi captură din desene animate prelucrată de fiul meu.

12 comentarii :

  1. cina romantica zici? Becuri d-astea ar trebuie sa fie prin toate restaurantele in cazul asta, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unii ştiu asta, alţii nu! De patroni vorbesc. Dar le deschidem ochii! :)

      Ștergere
  2. Lumina pe care o emite becul chiar e perfecta pentru o cina romantica :D

    RăspundețiȘtergere
  3. ce amintiri frumoase mi-au trezit aceste becuri...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, legate de o cină romantică (sau mai multe) perfectă, sper. :)

      Ștergere
  4. Chiar sunt deosebite becurile vintage. Am vazut de curand asa ceva si mi-au atras atentia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Geniala captura facuta de fiul tau. Daca imi creez un coltisor romantic chiar daca sunt singura, se pune? Sau se cheama nostalgic, in cazul asta ?? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru băiatul meu!
      Eu nu aş numi-o nostalgie ci m-aş gândi că nu vrei să fii prinsă nepregătită! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !