joi, 18 mai 2017

Trecând întâmplător pe lângă Hotel Aurora - Gala Spring Superblog 2017

Ieri, pe 17.05. 2017, mă întorceam dinspre centrul medical Flora către Pescărie cu gândul de a înota un pic prin briza simpatică de mai. Îmi place Mamaia fără forfota de sezon, îmi place să surprind pregătirile ce se fac pentru vară, dar din păcate am constatat că m-a lăsat bateria telefonului fix când am vrut să fac câteva poze. Invariabil am trecut pe lângă Hotelul Aurora şi a sa piscină, moment în care,  în mod neaşteptat pentru mine, am fost cuprins de nostalgie.

Da, da, am simţit brusc dorinţa de a retrăi Gala Spring Superblog 2017 care a avut loc la (hotelul cu nume de zeiţă l-am numit eu) Hotelul Aurora. Gala a ţinut 2 zile, o premieră cel puţin pentru mine, şi a fost... o adevărată gală. Mulţumesc şi eu pe această cale doamnei Mery Mambet, gazda noastră, pentru amabilitatea, voia bună de pe parcursul galei dar şi pentru condiţiile puse la dispoziţie. La fel Claudiei şi lui Albert (bun vin, Albert ☺) pentru că au făcut posibil acest lucru.

M-am bucurat că o parte dintre bloggerii constănţeni, colegii mei, au luat parte la bucuria noastră (din păcate au fost doar bloggeriţe, băieţii s-au abţinut din motive doar de ei ştiute), cine ştie poate ne vom ridica şi noi la înălţimea bloggerilor olteni (cel puţin ca număr). Maria (Naşea), ca şi mine, a spus din nou că e ultima oară când participă, iar Cristina Joy ne-a avertizat că vine-n toamnă să ne ia premiile şi n-ar fi de mirare la câtă energie are. L-am cunoscut în sfârşit şi pe Givan (Gi Gigel), blogger din Năvodari.


Un alt motiv de bucurie a fost că discreta mea sugestie de la începutul acestei competiţii a prins şi s-a concretizat, iar invitaţii galei au putut să cunoască Constanţa şi altfel, prin intermediul poveştilor Dianei Slav şi al cunoscutului Constanţa Walking Tour / Constanţa La Pas.


Am revăzut mai vechi sau mai noi cunoştinţe: Daniel (care mi-a adus personal vinul de la GiftShop), Minerva, Raluca, Larisa, Silvia, Mihaela Loredana, Ioana (a venit tocmai din Spania, din păcate fără Dolly), Marius, Emil, Adrian, Ştefan, Moroşanu, Alexandra, Cristina şi Geo, Georgiana şi mulţi alţii. Sigur am uitat multe nume, aveţi milă, am o vârstă! ☺ Am cunoscut şi bloggeri noi, Raluca (premianta ediţiei), Andrei şi mulţi alţii.

La aceasta ediţie am ocupat locul 4 (cea mai bună clasare a mea) alături de Mihaela Roxana.


Mi-ar fi plăcut ca sponsorii care au venit la gală să aloce un pic de timp unor mici "ateliere" astfel încât să înţelegem mai bine ce ne dorim unii de la alţii. Cred că ar fi fost un mare câştig, de ambele părţi. Singura care a făcut aşa ceva (şi nu e singura bilă albă) este Olimpia, juriul ultimei probe. De la ea am primit un premiu handmade, făcut de ea şi foarte simpatic, pentru care îi mulţumesc. Dacă vreţi să aflaţi mai multe despre creaţiile ei intraţi pe Alma Nahe handmade.



Ar fi multe, mult prea multe de spus despre această gală dar o singură idee mă bântuie - de abia o aştept pe următoarea!

8 comentarii :

  1. Radu, ma bucur ca ne-am revazut. Iti doresc multa sanatate. Nu stiu de ce, imi amintesti mereu de tatal meu, desi cred ca esti si mai tanar decat tata. Iti transmit gandurile mele de bine, care sa te insoteasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc pentru gândurile bune! Am fost bucuros de revedere. De abia aştept următoarea gală! :)

      Ștergere
  2. Ma bucur ca te-ai simtit bine la Gala mai ales ca locatia a fost cumva la tine acasa :)) Sa mai creasca Horia, sa mai prind experienta si poate ma bag iar si va iau toate premiile :)) Dar musai ca acea Gala sa fie tot la mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea ai cum să nu te simţi bine la o gală Superblog. :)
      Te aşteptăm cu drag! Cu premiile mai vedem noi! ;)

      Ștergere
  3. Felicitari inca o data, atat tie cat si celorlalti participanti. V-am vazut, v-am admirat, v-am invidiat( in sensul bun). Imi plac astfel de intalniri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, la toamnă sunt înscrieri pentru o nouă ediţie! Te aşteptăm!

      Ștergere
  4. Cred ca a fost o intalnire memorabila, n-aveam cum sa nu fie intr-un oras atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost! Nu neapărat datorită oraşului, eu sunt obişnuit cu el. Datorită a ceea ce înseamnă o gală SB! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !