joi, 4 mai 2017

Diverta şi promoţia lunii mai.

Diverta (despre redeschiderea din Constanţa) continuă seria lunilor dedicate editurilor ce oferă bestseller-urile momentului şi cele mai noi cărţi. Astfel că în toată reţeaua Diverta (deci şi la Constanţa) eşti aşteptat cu promoţia lunii Mai*: 2+1 cadou la toate titlurile publicate de Grupul TReI (Editura TReI, Pandora M şi Lifestyle Publishing).




Un exemplu:
- Prima carte ar putea fi ”Fata din tren” scrisă de Paula HAWKINS, cel mai citit roman de la editura TReI. Se zice l-a ţinut treaz o noapte întreagă pe Stephen King, celebru autor de romane horror.
- A doua carte ar putea fi una din cele scrise de Chris SIMION, printre altele cunoscută ca fondatoare a companiei de teatru D’AYA. Fie că alegi ”40 de zile” sau ”Ce ne spunem când nu ne vorbim”, cu siguranţă îţi vei descoperi şi mai mult sufletul, printr-o introspecţie a ceea ce crezi, simţi şi gândeşti.


- Ultima carte din cele ”2+1 cadou” de la Diverta ar putea fi din domeniul psihologiei şi autoeducării (recomandare Diverta - CODUL VINDECĂRII. 6 MINUTE PENTRU VINDECAREA PROBLEMELOR DE SĂNĂTATE, SUCCES SAU RELAŢIONALE), cărţi pentru copii (ex. Prietena mea genială sau Elefantul Elmer), hobby sau ficţiune pentru adolescenţi (ex. Căutând-o pe Alaska sau Jurnalul unui adolescent timid).

Propuneri (cărţi care sunt bune de sfetnici) din domeniul principal al grupului editorial TReI:
  • Înţelegerea Vieţii, Alfred Adler
  • Ce spui după Buna ziua?,  Eric Berne
  • Icd-10. Clasificarea tulburărilor mentale şi de comportament,  Colectiv
  • Trauma, ataşament, constelaţii familiale. Psihoterapia traumei, Franz Ruppert
  • Vindecarea prin poveşti, George W. Burns
  • Călăul dragostei şi alte poveşti de psihoterapie, Irvin D. Yalom 
  • 101 poveşti vindecătoare pentru copii şi adolescenţi, George W. Burns
Eu vă doresc lectură plăcută!

2 comentarii :

  1. Misto oferta. Fata din tren am tot zis si eu ca mi-o iau, de cand am vazut filmul si m-a cam dezamagit. Sunt sigura ca volumul e mult mai bun decat ecranizarea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt axat pe un alt gen de cărţi de la ei, dar mă bucur că ţi-a atras atenţia.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !