sâmbătă, 27 mai 2017

Ciocolată cu pasiune la Boutique Chocolaterie

Se împlineşte o săptămână de la lansarea pe 20 mai, în Constanţa, a primei ciocolaterii raw vegane din oraş şi încă mă urmăresc cuvintele despre legătura dintre minunile din jurul nostru şi pasiune rostite de doamna Manuela Costea, iniţiatoarea proiectului Boutique Chocolaterie. Pot spune cu mâna pe inimă că mă bucur că am acceptat invitaţia de a participa la eveniment deoarece în afară de faptul că a fost plăcut şi interesant conceptul este cu mult mai mult decât sugerează numele.



Astfel, pe lângă faptul că am descoperit ciocolata artizanală făcută doar cu ingrediente raw, naturale şi exotice (unt de cacao, miere, cacao, maca, lucuma, baobab, hrişcă şi alte superalimente) precum şi cu fructe uscate româneşti de sezon şi condimente, “Boutique Chocolaterie nu este doar un loc de unde poţi lua acasă ciocolată raw. Este un hub pentru stil de viaţă, unde ne întâlnim să socializăm şi să gustăm ceva bun împreună”, după cum ne spune Manuela Costea, Chef şi Health coach, iniţiatoare a proiectului Boutique Chocolaterie, în timp ce ne pregăteşte platoul de mai sus.



“Conceptul este cu totul nou”, explică în continuare Magdalena Drăgan, life şi business coach,  master NLP. “Sănătatea este un bun de preţ, care înseamnă atât nutriţie corectă, cât şi conexiunea între oameni care gândesc şi simt la fel. Manuela exact asta reuşeşte să facă, transformă o ciocolaterie într-un pretext pentru stil de viaţă şi socializare.”

La Boutique Chocolaterie evenimentele de lifestyle au început chiar de săptămâna trecută pentru cursul “Evadare, pictură, prietenie”, sub îndrumarea lui Marian Deaconu, artist plastic recunoscut internaţional şi premiat de Preşedinţia României pentru Merit Cultural, precum şi pentru ateliere de gătit pentru copii, în cadrul Şcolii Altfel sau cursurile de gătit raw şi vegan pentru restaurante ori adepţi ai stilului de viaţă fără foc cu Chef Manuela Costea, absolventă a cursurilor prestigiosului Institut pentru Nutriţie Integrativă din Statele Unite.

Iată-mă nehotărât în alegerea sortimentului de ciocolată pe care să-l degust. Bineînţeles că le-am gustat pe toate. Deh, trebuia să-mi formez o părere în cunoştiinţă de cauză.


E bine de ştiut că de la la Boutique Chocolaterie, în afară de ciocolată, se vor putea cumpăra şi borcane de miere crudă, simplă sau cu nucă, precum şi cărţile de reţete vegane şi raw ale Manuelei Costea.



Am avut privilegiul să gust din câteva preparate ce se regăsesc în această carte şi sunt... surprinzător de bune şi revigorante!



Dacă sunteţi curioşi şi în acest caz este sănătos să fiţi, găsiţi offline Boutique Chocolaterie pe Aleea Murelor nr. 10A, bl. C1, Parter - Constanţa sau online pe Reţetele Manuelei ori pe pagina de facebook. Gust raw vegan vă doresc să găsiţi!

18 comentarii :

  1. Ar fi trebuit un avertizment mare la inceputul articolului, cu "interzis pofticiosilor". Ma gandeam la reteta ta de inghetata cu ulei de cocos, poate pe viitor o vom regasi Boutique Chocolaterie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi posta şi articolul cu îngheţata aceea după 6 iunie. :) Deşi eu mai degrabă învăţ, nu dau lecţii.

      Ștergere
  2. am mancat ciocolata raw vegana si chiar mi-a placut, desi eram ferm convinsa ca nu o sa o suport.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că numai "de nesuportat" nu este această ciocolată! Dacă veniţi la mare poate facem o vizită. :)

      Ștergere
  3. In ce zona e Aleea Murelor? Ca mi-ai facut ceva pofte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe lângă fostele unităţi de grăiniceri, penultima staţie a lui 44, bloc nou înalt cu parcare proprie. Cumva lângă Euromaterna. Nu ştiu să explic cum ajungi cu maşina. :)

      Ștergere
  4. deci anul asta mergem la mare oricum. asa ca nu cred ca vom rata locul asta minunat! daca e cu ciocolata, apoi sa fie plin de ciocolataaaa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că va face faţă! Dar puteţi anunţa înainte, voi ştiţi ce înseamnă "plin". :)

      Ștergere
  5. vai de mine ce e pe acolo, daca-mi scapa nevasta, n-o mai scot de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi când vii pe aici, o lăsăm acolo şi noi mergem la o bere! :)

      Ștergere
  6. Am incercat multe tipuri de ciocolata, dar raw nu inca. Sunt curioasa cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu aș gusta din borcănelul de miere cu nucă!
    Ciocolata imi place oricum ar fi ea! :D

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !