miercuri, 17 mai 2017

17 MAI ÎN DATE ISTORICE

Evenimente legate de români şi România

Ce s-au întâmplat în ziua de 17 mai, de-a lungul anilor.

Ziua Mondială a Telecomunicaţiilor şi a Societăţii Informaţionale. Începând cu 1969
Ziua Internaţională de Luptă Împotriva Homofobiei

  • 1395 - Are loc Bătălia de la Rovine, una dintre cele mai importante bătălii din istoria Ţării Româneşti
  • 1957 - Regizorul Ion Popescu-Gopo a fost premiat la Cannes cu Marele Premiu Palme d'Or pentru scurt metraj, pentru filmul de desen animat „Scurtă istorie"
  • 1995 - Pentru prima dată, un român, Constantin Lăcătuşu a reuşit să ajungă pe cel mai înalt vârf al lumii, Everest (8.848 m.)
Dacă mai ştiţi şi alte evenimente care ar trebui menţionate şi mi-au scăpat vă rog să mă trageţi de mânecă, să le adăugăm.

2 comentarii :

  1. 1994 - Ion Iliescu a promulgat Convenţia Europeană a Drepturilor Omului. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut şi eu pe Wiki, dar mi-am zis că e cazul să mă abţin. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !