luni, 24 aprilie 2017

WHEEL-E, mobilitate urbană la îndemâna oricui

Locuiţi într-un oraş mare? Atunci ştiţi ce înseamnă o oră de vârf şi aţi simţit pe nasul şi plămânii voştri poluarea datorată gazelor de eşapament. Ca şi mine, cred că şi voi vă doriţi să nu mai pierdeţi timpul în ambuteiaje, să nu mai întârziaţi pe unde aveţi treabă, să nu mai suportaţi înghesuiala (şi restul) din mijloacele de transport în comun. Şi să faceţi asta fără să mai poluaţi, astfel încât copiii voştri să poată respira un aer mai curat. Am dreptate?


Toată viaţa de adult am locuit şi am lucrat în Bucureşti şi Constanţa. Şi cam toate activităţile mele au cerut un înalt grad de mobilitate urbană. Aşa că ştiu cum este să fii blocat în trafic, cât de greu este să găseşti un loc de parcare sau să respecţi orice orar. În rarele momente când nu am avut maşină, dintr-un motiv sau altul, m-am familiarizat şi cu transportul în comun. După atâţia ani mi-ar fi frică să mă întreb cum a trecut timpul pentru că sunt conştient că făcând un bilanţ, aş constata că o mare parte din el l-am pierdut în situaţiile descrise mai sus. Deasemenea, nu am cum să nu observ că poluarea şi-a cam pus amprenta asupra mea şi a tot ce mă înconjoară.

De aceea vreau să vă supun atenţiei un magazin online de gadgeturi electrice cu  produse pentru toate vârstele şi pentru toate buzunarele (trotinete electrice, segway-uri, hoverboard-uri, biciclete şi skateboard-uri electrice dar şi accesorii) menite să vă asigure acea  mobilitate urbană de care vorbeam, împreună cu avantajele ei. Magazinul acesta este WHEEL-E.



De ce WHEEL-E? Păi haideţi să vă spun:

Pentru că Wheel-E este un nume pe piaţa românească cu puternice reverberaţii şi pe cea europeană şi este dealer unic E-Tow autorizat în Europa, colaborând cu peste 200 de companii din Germania, Spania, Grecia, Ungaria, Bulgaria şi, evident, România. Este online de 17 ani şi are o cifră de afaceri ce depăşeşte cu mult un milion de euro.

Pentru că îşi propune să devină cel mai mare magazin online de articole sportive, echipamente sportive şi gadgeturi în domeniu din România. Amintesc că a început activitatea de e-commerce şi vânzări ca promotori ai trotinetei electrice E-Twow la nivel european.


Pentru că îşi vor mări portofoliul de colaboratori cu încă 150 de companii de pe mapamond şi îşi vor extinde gama de produse cu mii de gadgeturi. Iar voi veţi şti unde să le căutaţi şi să le găsiţi.

Cred că am dat suficiente motive pentru a trezi interesul spre o mobilitate urbană ieftină, uşor de întreţinut şi, cel mai important, verde!!! Vor urma articole dedicate acestor gadgeturi şi voi începe, în mod firesc, cu trotinete electrice, gadgeturile cu care poţi deveni (dacă vrei) un hoinar urban vizionar.

8 comentarii :

  1. Pare practica solutia aceasta de a evita aglomeratia din trafic. O rezolvi si cu locul de parcare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La pretul ala si marimea aia, mi se pare mai buna decat un scuter!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai convins! Să cîștigi una și să devii dependent de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce să mint, mi-ar plăcea să câştig una! Îmi place să mă mişc prin oraş, particip la multe evenimente. Dar dependent, nu prea! :) De fapt mă străduiesc din răsputeri să fiu sau mai degrabă să rămân independent! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !