miercuri, 5 aprilie 2017

Doar un share să-mi mai dai...

Acoperind zgomotul de fond specific restaurantului din mall-ul bucureştean, a răsunat:
- Să-ţi dea mă-ta share de-acu'!
În tăcerea ce parcă s-a lăsat deodată, s-a auzit cu o claritate de cristal, vocea spăşită a adolescentului (în timp ce îşi făcea de lucru cu un şerveţel încercând să ascundă urma trădătoare a unui bob de orez rebel de pe masă):
- Dar pe mama rar o văd cu mâncare chinezească!
- Păi tocmai d-aia! a răspuns prompt fata.
Amuzaţi ori nedumeriţi, cei din jur au început să privească direct sau pe furiş, vădit interesaţi de cum va evolua situaţia. Începutul fusese promiţător.



Aveau de câteva luni o relaţie. Ieşeau împreună ba la un film, ba să bea un suc ori o cafea. Luau câteodată masa împreună, la el sau la ea, cum se nimerea. D-ale tinereţii. Cu o seară înainte, vineri, au mâncat la ea mâncare chinezească. Bună, nimic de zis, dar cadrul semiprotocolar (erau şi părinţii fetei la masă) nu le permitea să-şi manifeste curiozitatea culinară specifică vârstei, să simtă şi gustul a ceea ce era în toate cutiile de pe masă. Au stabilit de comun acord, cu câteva atingeri rapide pe ecranele telefoanelor, ca împreună cu încă un cuplu, buni amici, să-şi satisfacă curiozitatea direct la sursă.

Aşa că sâmbătă, 1 aprilie, treceau la fapte. Fix când să înceapă experimentul, acela de a gusta fiecare din cutia celorlalţi, sună telefonul fetei. Era cea mai bună prietenă, cu o problemă importantă, aşa cum sunt toate la acea vârstă. Fata arată că trebuie să vorbească, se retrage ca să o poată face nestingherită, nu înainte de a face semn că doreşte să fie aşteptată. Însă discuţia se prelungeşte prea mult pentru limita de aşteptare a celor trei pofticioşi rămaşi în faţa cutiilor aburinde. Se hotărăsc să-i facă o farsă şi termină de mâncat tot ce era pe masă (oricum farsa a fost doar un pretext pentru pofta lor nestăvilită). La întoarcere a urmat ce v-am povestit.

În continuare, fata s-a ridicat impetuos de la masă, urmată de tânăr care se întreba dacă nu a mers prea departe cu farsa. A intervenit din nou telefonul fetei. De acestă dată, mama băiatului o invita acasă cât se poate de repede, avea ceva important de comunicat. A acceptat cu greu, neştiind că totul fusese aranjat în timpul cât vorbise cu prietena ei. Pe drum, cei doi nu şi-au adresat nici un cuvânt, fiecare cu telefonul lui.

La destinaţie îi aştepta surpriza şi totodată ofranda de împăcare. Multe cutii, toate împrăştiind mirosuri îmbietoare. Băiatul îşi folosise pe drum telefonul cu noua aplicaţie Wu Xing - Share Your Box. Aşa a reuşit să stârnească hohote de râs la masă când a întrebat dacă totuşi mai primeşte share de-acum.

Totuşi, ca să fim sinceri până la capăt, nu a scăpat aşa uşor. Fata a aflat că până pe 30 aprilie orice comandă, dată prin aplicaţie, are discount de 15% aşa că a trebuit să mai promită câteva experienţe de "Share Your Box" ca să se spele de păcate şi să primească share din toată inima.


În altă ordine de idei, ca să vă inspir la şăruit sau doar aşa, ca să vă fac poftă, vă invit să priviţi aici:


Articol scris pentru Spring Superblog 2017, proba 14, Share your box cu Wu Xing!
Imagini: http://www.wuxing.ro


18 comentarii :

  1. Comic :) Succes la share-uiala sau cum se zice! Si la invatat sa jonglezi cu betisoarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine sa ai o furculita de plastic in buzunar cand mergi la betisoare. Asa zicea un amic candva... :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. E interesanta mancarea chinezeasca. Salata de alge chiar mi-a placut.Ba chiar si pachetelele de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mâncat la Wu Xing salată de alge? Unde, când? Că eu n-am văzut?

      Ștergere
  4. Poate imi share-uieste si mie cineva o cutie cu ceva bun, niste Vită pe plită încinsă de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai gusturi rele! Ţi-aş şărui eu da eşti cam departe! :)

      Ștergere
  5. Eu multumesc pentru pont. Ai scris tare atractiv despre un lucru care, cred, ar trebui sa-l faca toti cei care iubesc mancarea chinezeasca - sa imparta ceea ce au prin cutiile magice. Eu mor daca nu guist din toate, indiferent ce am comandat prima data. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e! :) Dar şăruitul la cutii îl practic numai cu tacâmuri, cu beţişoarele sunt păgubos! :)

      Ștergere
  6. "Sa-ti dea ma-ta share" :)) Ce-mi place replica asta

    RăspundețiȘtergere
  7. Se putea si mai rau, sa-i dea block in loc de share! :)) Draguta povestioara, ti-a iesit bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc. Să nu ne ducem cu gândul chiar la block. :)

      Ștergere
  8. Ha,ha,ha. Te astept cu mancare chinezeasca.

    RăspundețiȘtergere
  9. nu prea meriti share pentru ca mi-ai facut pofta de mancare chinezeasca la ora asta, dar fie! Mai mult pentru ca imi place cum gatesc cei de la Wu XIng. Bine, recunosc, eu nu stiu sa mananc cu betisoare. balotez cu furculisionul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Share se dă la orice oră! :) Mă bucur că ţi-am făcut poftă!
      Să-ţi spun un secret! Eu nu mă sfiesc să folosesc nici o lingură! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !