sâmbătă, 1 aprilie 2017

Momentul în care un credit urgent ar fi fost ca un adevărat medicament

Aţi simţit vreodată că vă fuge pământul de sub picioare, că totul se dărâmă în jurul vostru? Senzaţia aceea de vertij în care totul se mişcă rapid, comparabilă cu cea a unui pilot de supersonic aflat în vrie, ale cărui indicatoare de alarmă clipesc haotic şi urlă strident iar comenzile nu răspund? Dacă nu aţi trecut prin aşa ceva, mulţumiţi pios lui Dumnezeu şi rugaţi-vă să nu se întâmple niciodată. Iar dacă aţi trecut, mă veţi înţelege mai bine.

Mă trezisem bine dispus în acea vineri. Era o dimineaţă însorită de vară care părea că anunţă începutul unui sfârşit de săptămână perfect. Îmi aşteptam prietenii pentru o escapadă pescărească la malul mării, iar când zic pescărească mă refer la faptul că vorbisem (a se citi arvunisem) cu băieţii de la cherhana să ne păstreze suficient din toate roadele mării. Iar vinul alb, pitit de razele soarelui, se răcorea molcom în butoiaşele îmbrăcate în gheaţa acoperită cu paie, c-aşa-i în Dobrogea cea binecuvântată cu podgorii de vis. Toată săptămâna pusesem lucrurile în ordine la firmă astfel ca nimic să nu-mi tulbure această întâlnire. Deja primeam mesaje pe telefon de la amici prin care mă anunţau că s-au suit în maşină şi se îndreaptă spre mine. Mai erau de făcut doar mici pregătiri de ultim moment, când...

Fac aici o mică paranteză, doar ca să enunţ primele trei din "Legile lui Murphy":
  1. Dacă totul pare să meargă bine, cu siguranţă ai omis ceva.
  2. Dacă ceva rău se poate întâmpla, atunci sigur se va întâmpla.
  3. Nimic nu-i niciodată atât de simplu pe cât pare.
În această ordine le-am găsit tipărite în cartea pe care o am în bibliotecă.

La ora 9.45 îmi sună telefonul de serviciu. Directoarea sucursalei bancare mă anunţă că cec-ul depus spre încasare (o sumă consistentă, contravaloarea unei facturi emise de firma mea) a fost respins la plată şi ca atare nu voi avea, la rândul meu, suficiente lichidităţi ca să pot acoperi biletul la ordin (emis de mine) scadent. Singura soluţie ar fi să vin, până cel târziu la ora 14, cu bani de acasă. Totodată m-a atenţionat suav că în caz contrar totul se va înregistra în CIP (centrala incidentelor de plată) ceea ce ar compromite aprobarea liniei de credit de care aveam neapărată nevoie. N-am intrat imediat în panică. Mi-am verificat conturile personale. Acopereau cam 85% din suma necesară, ceea ce m-a făcut să simt primul fior. Am început să-mi sun cunoscuţii locali. Ca un făcut toţi erau în drum spre munte sau deja trecuţi de Vama Veche, în drum spre Bulgaria. Deh, sezon estival. Numai eu aveam frisoane. Până la urmă, presat de timp, am pus laolaltă toate lucrurile de valoare de prin casă şi cu infinite precauţii (ar fi fost un mic dezastru să mă vadă vreun angajat sau partener de afaceri) am căutat o casă de amanet. La ora două fără şase minute, jur, am ajuns la bancă să depun banii. Pentru weekendul meu de vis am fost nevoit să apelez la economiile părinţilor, ambii pensionari. În continuare totul a decurs cum trebuia dar numai Dumnezeu ştie ce-a fost în sufletul meu. Am avut ceva probleme la recuperarea bunurilor amanetate, dar totul s-a rezolvat când au intrat banii restanţi în contul firmei (de această dată prin ordin de plată). De menţionat că la acea vreme transferurile bancare durau cam trei zile.

Ce bine ar fi fost atunci să am facilitatea unui credit urgent, un împrumut fără garanţii de la Telecredit.ro.


Mai ales că are toate caracteristicile unui credit rapid online modern. Beneficiezi de discreţie, totul se poate face de pe orice dispozitiv conectat la internet. Este în totalitate transparent, în sensul că ştii de la bun început toate detaliile împrumutului. Formalităţile sunt simple, nu ai de butonat mai mult de cinci minute. Nu ai nevoie decât de un minimum de documente pe care orice om responsabil le are la îndemână. Procesarea este rapidă iar după ce ai confirmat, ai banii în cont în aceeaşi zi.



În acea vineri pentru mine un asemenea credit urgent ar fi fost cu adevărat un medicament care mi-ar fi luat cu mâna toate grijile, stresul şi mi-ar fi lăsat intactă bucuria petrecerii acelui sfârşit de săptămână. Un medicament pe care nu aş fi ezitat nici o clipă să-l folosesc pentru că, dacă vă documentaţi atent, veţi observa că puteţi accesa şi un credit fără dobândă sau după caz, puteţi plăti la el dobânda pentru exact acea perioadă de timp în care vă este necesar (la mine a fost vorba de 5 zile).

Eu recomand tuturor creditarea responsabilă. Dar pentru că neprevăzutul pândeşte pe unde nu te aştepţi, cel mai bine e să fii pregătit. Şi nimeni nu este mai pregătit decât un om bine şi corect informat. Aşa că vă îndemn să apăsaţi responsabil pe link pentru întrebări şi răspunsuri legate de un împrumut urgent.


Eu personal vă doresc doar zile însorite, dar se mai întâmplă să fie şi zile ploioase şi atunci o umbrelă bună nu are cum să vă strice.

Articol scris pentru Spring Superblog 2017, proba 12,  "Care este plasa ta (de siguranţă) financiară?"
Imagini: https://telecredit.ro.

4 comentarii :