vineri, 7 aprilie 2017

Cu bijuterii Majorica de la Splend'or ţinuta ei a atras atenţia tuturor

Venise să vadă marea în aprilie. Şi să petrecem trei zile împreună aşa cum ne promisesem cu mulţi ani în urmă când am pecetluit înţelegerea cu un schimb de bobiţe de mărgean găsite în aceeaşi perioadă pe plaja pe atunci sălbatică. Printr-un oarecare concurs de împrejurări, eu locuiam acum în Constanţa şi eram un fel de gazdă, ca să zic aşa. Cu toate acestea ne-am cazat la hotel în camere diferite, era infinit mai comod şi mai practic.



Anii trecuseră frumos peste ea, păstrând zâmbetul ghiduş ce mă fermecase. Era aceeaşi femeie pasională cu păr de abanos şi ochi de peruzea de care mă îndrăgostisem şi cu care hotărâsem de comun acord să nu ne stricăm relaţia făcând din ea una anodină. Să o lăsăm să fie precum valurile pe care le iubeşte atât de mult.



Terminasem prânzul şi mai zăboveam în faţa paharelor de vin alb cu miros de fân proaspăt cosit. Ea îmi povestea despre noul ei şef, în termeni un pic prea admirativi pentru starea ce-o aveam. Exact atunci îi sună telefonul. Se uită la el, îmi spune că e şeful despre care tocmai vorbeam şi că trebuie să răspundă. Ridic din umeri a aprobare nepăsătoare în timp ce evaluez înţelepciunea vorbei ăleia cu "vorbitul despre lup". După ce închide telefonul îmi spune că noul ei şef îi cere o mare favoare. Ar fi trebuit să vină la nu ştiu ce gală de-a lor aici în Constanţa, fiind şi premiat, dar nu are cum să ajungă şi o roagă să-l reprezinte. Ştie că îi strică programul şi e cam din scurt, dar e singurul colac de salvare de care dispune. Aşa că o roagă să se gândească şi să-i dea răspunsul. Între timp i se afişează informaţiile legate de eveniment. Mă întreabă dacă sunt de acord cu această schimbare de program şi dacă vreau să o însoţesc la recepţia de după gală. Aprob resemnat dar îi atrag atenţia că recepţia este notificată cu dress code black tie iar ea venise doar cu haine de vacanţă. Mai are loc o discuţie telefonică la sfârşitul căreia mă anunţă, cu un zâmbet triumfător, că a obţinut încă două zile cu cheltuieli incluse iar pentru ţinută are la dispoziţie cardul de companie pentru cheltuieli "rezonabile". Mai rămânea doar să ne pregătim pentru a doua zi.

Aşa că, vrând nevrând, m-am ales cu o sesiune de shopping. În City Park mall, fiind cel mai apropiat de Mamaia. Întâi şi-a ales rochia, neagră potrivită cu evenimentul şi pantofii. Acum îi mai trebuiau doar bijuteriile potrivite, care să îi scoată în evidenţă ţinuta. Evident, în calitate de constănţean, am fost întrebat dacă ştiu magazinul potrivit. Mi-am amintit că purtam la mână o mică bonificaţie primită de la firmă din colecţia de ceasuri bărbăteşti de la Splend’or pentru efortul meu de a identifica cele mai potrivite idei de cadouri de Crăciun pentru angajaţi. Nu aveam cum să uit multitudinea de bijuterii, inele, cercei, brăţări, pandantive văzute cu ocazia acelei documentări.


Aşa că am condus-o acolo. A fost imediat atrasă de colecţiile brandului Majorica, probabil datorită perlelor legate de mare şi-ale ei valuri, dar şi de amabilitatea şi competenţa personalului. De dragul jocului ne-am imaginat că sunt cadouri venite de la mine şi pentru toată lumea a părut că sunt alegerile mele, eu urmărind amuzat felul în care eram manevrat subtil. Deci de dragul jocului, alegerile mele au fost un colier şi cercei Majorica Fine Silver:





Acum nu ştiu dacă "am ales" bine dar ştiu că m-am simţit minunat la recepţie vazând privirile admirative ale bărbaţilor şi cele invidioase ale femeilor din local.

Restul de zile au trecut ca un vis şi sunt prea discret ca să povestesc despre ele. Dar ia ghiciţi ce am făcut eu cât a fost să ia premiul şefului? M-am întors la magazin şi am luat acest inel din gamă.


Inel pe care l-am ţinut ascuns şi pe care i l-am strecurat în gentuţă înaintea plecării. Un alt bob de "mărgean"...

***

"De mai bine de 100 ani, perlele de Majorica au fost recunoscute în întreaga lume ca perlele Insulei Mallorca, Spania. Confecţionate manual printr-un proces tradiţional ce foloseşte elemente naturale, organice şi marine, acestea sunt identice sub toate formele de culoare, luciu şi irizaţie cu cele mai veritabile perle."

***

Articol scris pentru Spring Superblog 2017, proba 15, Ieşi în evidenţă cu bijuteriile potrivite!
Imagini:
- https://www.bb-shop.ro/bijuterii-majorica-75.html
- https://sub-un-cer-violet.blogspot.com/2016/08/valurile-linistesc-vantul.html

22 de comentarii :

  1. Captivantă poveste, centrată pe bijuterii! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am crezut că-i centrată pe fata cu ochi de peruzea! :)

      Ștergere
  2. Frumoasa poveste, frumoase bijuterii!
    Nu m-as fi gandit niciodata ca oamenii reusesc sa faca perle, si mai ales in mod manual...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de apreciere! Am citit de mult despre ele, au notoritate.

      Ștergere
  3. fata cu ochi de peruzea este o norocoasa, trecerea timpului nu i-a stirbit din frumusete in ochii tai!

    RăspundețiȘtergere
  4. bijuteriile cu perle sunt cele mai elegante si mai feminine dupa parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bijuteriile primite sunt intr-adevar foarte frumoase si raman o amintire in sufletul fetei cu ochii de peruzea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Setul Majorica Fine Silver este finut si simplu, suficient cat sa creeze efectul de eleganta. Te-ai gandit bine sa achizitionezi si inelul, pentru ca setul sa fie complet.
    Nici nu ma indoiesc ca a fost admirata doamna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne-ai cam lasat in suspans, Radu. Povestea ta cere la final un "va urma". Si cand sa ma bucur si eu ca am ochii de peruzea si par de abanos, ma trezesc din visare bijuteriile Majorica. Nu chiar inel( ca sa nu se interpreteze) :)) dar o bratarica acolo....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, poate că va urma...
      De ce să nu se interpreteze? Doar îmi place suspansul! :)

      Ștergere
  8. Cata invidie cred ca ai starnit cu gestul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Subtil si elegant... ai ales foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, ce dragut termen ai gasit cu acest mărgean. Iubesc povestea si eleganta bijuteriilor, iar tu ne-ai sedus perfect. Am rasfoit site-ul și ...cum iubesc perlele ..cred ca ar fi cazul sa il arat si ...altcuiva. Cine știe? Poate se lasa cu un cadou. Frumos ai scris, Radu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mărgeanul chiar există şi este adus de valuri la ţărm din timp în timp. Este destul de rar, mai ales cel colorat. Mă bucur că ţi-a plăcut!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !