sâmbătă, 25 martie 2017

Ştrumpf de 1 aprilie voi fi. Să ne ştrumpfim cu toţii!

De când am aflat că pe 31 martie 2017 va fi data de lansare (în format 3D) a filmului de animaţie şi aventură „Smurfs: The Lost Village”, distribuit de InterComFilm şi tradus în română ca „Strumpfii: Satul Pierdut”, mintea-mi stă numai la acest eveniment. Pentru documentare, desigur. Documentare pentru idei de şotii ştrumpfeşti în vedera zilei de 1 Aprilie, cea care se apropie în sprint accelerat. Dacă voi prinde o avanpremieră voi avea timp de planuri elaborate. Dacă nu, voi improviza ca un adevărat ştrumf.


Până voi vedea ce şi cum, să vă prezint afişul filmului, doar aşa  ca să vă atrag atenţia:


Căci trailer-ul vi-l dau la sfârşit, să vedeţi ştrumpfeală acolo!

***

Cât timp îl aşteptaţi vă voi povesti o zi de 1 Aprilie petrecută cu ceva timp în urmă. O să vă rog să-mi spuneţi, la sfârşit, dacă o putem numi o adevărată ştrumpfeală. 

Personajele



În ordine: secretara zisă Ştrumpfiţa, şoferul supranumit Isteţul după abilitatea de a zăpăci agenţii de la rutieră cu explicaţiile lui, şeful aka Voinicul adică eu şi Bleguţul, adică tipul care îi purta sâmbetele secretarei, cu succes discutabil. Şi desigur contabila sau Ştrumpfoconta care nu a încăput în poza de grup.


Cadrul de desfăşurare


1 Aprilie, o zi superbă de primăvară, sâmbătă un pic după prânz, spre sfârşitul programului.
Ştrumpfiţa, cochetă, făcând ordine într-o doară pe birou, gândindu-se la ce cazne sufleteşti să-l mai supună pe admiratorul ei.
Isteţul, numărând clipele, rugându-se să nu-i trăznească şefului prin cap ceva, ar fi băut o bere rece şi cu ochii.
Ştrumpfoconta, care avea program scurt, grăbindu-se să prindă telenovela preferată.
Bleguţul, visând la întâlnirea din acea după-amiază (prelungită, spera el).
Voinicul, trudind din greu la bunul mers al firmei.


Păcăleala


După cum am spus, trudeam la bunul mers al firmei într-o companie plăcută, vorbind despre ce păcăleli am tras noi de-a lungul vremii cu ocazia zilei de 1 Aprilie. Brusc, un drăcuşor ştrumpf se aşează pe umăr şi îmi şopteşte ceva la ureche. Luminat de-un gând ştrumpfesc, iau telefonul, sun secretara şi fără să o las să zică ceva îi spun pe un ton grav şi categoric:
- Trimite urgent şoferul să mă ia! Tu apucă-te să faci ordine prin birou, dar temeinic. Avem anunţat, într-o oră, un control de la Garda Financiară! Şi închid...


Mereu am fost de părere că o păcăleală bună este aia care prinde. Dar nu m-am aşteptat să îmi iasă aşa de bine sau ca lumea să se mişte aşa de repede. Fix când vroiam să sun, să spun că totul a fost o glumă, a apărut şoferul să mă ia, hotărât să bată toate recordurile de viteză, iar secretara, cu o eficienţă demnă de zile mai pline de activitate, deja o întorsese din drum pe contabilă, făcuse biroul de nerecunoscut şi amânase sine die planurile fierbinţi ale admiratorului. Cum zarurile fuseseră aruncate nu mi-a rămas altceva de făcut decât să-i scot pe toţi la o masă de împăcare şi să îndur stoic săptămâna de sughiţuri ce a urmat.

Ce spuneţi, a fost o păcăleală cu adevărat ştrumpfească?

***

Aşa cum v-am promis, urmează trailer-ul acestui film pentru întreaga familie, ca să puteţi vedea ce vă aşteaptă.



Eu de abia aştept să văd filmul, sunt un fan al animaţiilor ştrumpfeşti. Voi?



Întâmplarea este reală dar personajele au fost ştrumpfite ca să nu fie recunoscute de mulţimea de ştrumpfi din oraş.
Articol scris pentru Spring Superblog, proba 10, Ştrumpfii: Satul Pierdut.
Imagini: http://www.smurfsmovie-tickets.com/gallery/

19 comentarii :

  1. Ești pus de ştrumpfeală, după cum se vede...Să ștrumpfelești cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma mir ca nu te-au dat afara :)) Buna strumpfeala!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca ti-ai luat destule injuraturi :). Cat te-a costat masa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca nu ati avut control intr-adevar :) Abia astept sa apara noul film. Saptamanile trecute am vizionat cu mâțele mele un film cu strumphi...foarte fain!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac glumele , bune. Pe aceasta o consider buna. Dar am avut parte si de glume tampite de genul ca ar fi murit cineva. M-am suparat la astfel de glume. Si culmea, gluma a fost facuta de o octogenara, Dumnezeu s-o odihneasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu sunt fanul glumelor macabre. Deşi pot accepta un anumit gen de autoironie.

      Ștergere
  6. Controalele ne dau fiori chiar si atunci cand totul e in ordine nu-i asa? Se pare ca Blegutul, nu e chiar atat de "blegut" :))
    Noi i-am facut cuiva o altfel de gluma. Ne rugase sa ii luam bilete la bingo, dar inainte de a i le da am facut o fotocopie. Cand a avut loc extragerea, stiind ca nu poate urmari programul i-am facut o farsa :))) Am sunat si i-am spus ca a castigat premiul cel mare, dandu-i toate datele de pe bilet am fost extrem de credibili. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu cum mai e acum dar atunci nici un control nu pleca fără să-ţi găsească ceva în neregulă. Iar amenda era în funcţie de cât de larg "zâmbeai" :)
      Săracul, cred că dezamăgirea a fost mare! :)

      Ștergere
  7. Mor! Nu ti-a umplut nimeni frigiderul? :) :) De la mine luai bataie, clar! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De frigider nu ştiu ce să spun, în perioada aia eu nu prea ajungeam să-l folosesc, adică să-l deschid. :)
      Şi apoi eram ştrumpf şef...

      Ștergere
  8. Ce strumfaneala meritai! Norocca erai strumful sef :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei şi tu acum. Am mai înviorat o zi care altfel ar fi părut anostă! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !