joi, 9 martie 2017

Spring Bloggers Meet 2017 - impresii

Duminică 5 martie a avut loc evenimentul Spring Bloggers Meet 2017, organizat cu mult entuziasm de Cristina Joy (pe numele ei de bloggeriţă) ajutată de bloggeriţa Cami şi găzduit cu ospitalitate de Le Premier, restaurant cu o privelişte superbă şi muzică bună deşi un pic cam tare. Maria a fost fotograful cel mai activ al evenimentului, de la ea provin imaginile din articol şi acolo veţi găsi mult mai multe.




De departe a fost un eveniment reuşit. Desigur, nu perfect. După cum am mai spus, corăbiile adevărate se clatină. A reuşit să strângă laolaltă între 25 şi 30 de bloggeri şi vloggeri şi un număr însemnat de sponsori. Nu cred că am reuşit cu toţii să ne cunoaştem cu adevărat dar măcar am aflat că existăm în număr chiar mai mare decât credeam. Desigur, sper eu, nu ne vom opri aici. Mai important este că cele două comunităţi, pe deoparte bloggeri şi vloggerii, pe de altă parte sponsorii şi-au afirmat disponibilitatea şi deschiderea spre colaborare. Nu va fi uşor, din păcate Constanţa faţă de alte oraşe a rămas cu mult în urmă la acest capitol. Dar acolo unde există voinţă, pasiune şi beneficii nimic nu este imposibil.

Cristina ne-a dat exemplu comunităţilor din Bucureşti şi Cluj. Eu aş aminti de Craiova şi de blogolteni, o comunitate foarte unită şi cu oportunităţi cu mult mai mici decât cele care le avem noi. Chiar răspândiţi prin ţară sau pe aiurea se sprijină reciproc ceea ce noi, cu părere de rău o spun, nu o facem nici local. Dar toate au un început şi poate că entuziasmul Cristinei va fi molipsitor şi pentru cei mai sceptici dintre noi.

A fost un eveniment orientat mai mult spre partea feminină a blogosferei dar era şi firesc, doar începutul de primăvară este al lor. Ce mi-aş fi dorit eu?  Mai multe discuţii concrete, proiecte conturate, chestii din astea, aşa cum am văzut prin alte părţi. Avem şi aici un fel de asociaţie şi anume CTBlogs, din păcate nu destul de activă pe acest segment.

Una peste alta a fost un eveniment reuşit şi care sper din tot sufletul că va avea continuare. Şi cu această ocazie mulţumesc neobositei organizatoare şi ajutorului ei.



















Despre sponsori voi scrie pe măsură ce voi desface surprizele, pentru că da, am primit şi mici cadouri din partea sponsorilor. Voi aminti acum doar despre doi dintre ei.

Miss Baker



Prin vocea domnului Mircea Pleşca am fost invitaţi să folosim posibilitatea de afiliere. Eu ştiam mai demult de această oportunitate, singura mea problemă fiind că blogul îmi este mult mai cunoscut şi accesat din afara Constanţei decât din el. Acum m-am hotărât, voi atrage noi cititori constănţeni folosind momeală dulce.

Doamna Mery Mambet




Antreprenor de succes, Owner Hotel Aurora şi ambasador Elite Business Women. Hotelul Aurora va găzdui în curând gala Spring Superblog 2017.

O imagine cu mine, doar ca să dovedesc că am fost acolo.


Cam atât pentru acum. Dar în mod sigur va continua cu ceilalţi sponsori şi cu alţi colegi bloggeri ori vloggeri!

4 comentarii :

  1. Poate ar trebui mai multa promovare? Nu ma pricep, dar zic si eu ca sa nu tac.Stii ca inaltimile mare se cuceresc cu pasi mici, asa ca fii optimist. Am crezut ca ai interpretat vreo manea(sic) cand te-am vazut cu microfonul :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Promovare s-ar face dacă ar fi mai multă unitate şi seriozitate.
      Şi zici tu că aduc cu un manelist? :)

      Ștergere
  2. am vazut si la Aguritza parca un articol despre eveniment. Sunteti destul de uniti si activi la Constanta acolo.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !