luni, 27 martie 2017

Cu pantofii sport ECCO COOL în picioare "Constanţa la pas" este doar o relaxare.

În acest articol voi face o scurtă trecere în revistă despre Constanţa la pas sau Constanta Free Walking Tour, un tur ghidat şi gratuit al oraşului, mai precis al zonei peninsulare care este partea cea mai veche şi încărcată de istorie a lui. Proiectul este început de câţiva ani buni şi datorită implicării, perseverenţei şi dăruirii omului din spate, bloggeriţa Diana Slav, dar şi a numeroaselor review-uri a turiştilor de pe aiurea sau din ţară, a primit şi o frumoasă recunoaştere de la TripAdvisor.



Ca să înţelegeţi de ce, într-o asemenea zi şi nu numai, aş purta pantofi sport pentru bărbaţi ECCO COOL, am să vă dau câteva repere:
-Turul are aproape 5 km, durează o oră jumătate, două şi ne poartă pe lângă cele 8 lăcaşuri de cult de diferite confesiuni din peninsulă. Atât de multe confesiuni, în pace şi armonie. Asta spune ceva despre Constanţa. Am dreptate?





- Cea mai îngustă şi cea mai scurtă stradă.



- Statui, clădiri vechi, ruine.





Despre toate aceste locuri Diana ne spune, în timpul turului, mici secrete, recorduri ale zonei şi poveşti uitate, uneori hazlii, după caz. Poveşti pe care, de cele mai multe ori nici localnicii nu le ştiu sau nu le-au auzit.


Gândiţi-vă că Diana nu face acest tur o dată sau de cel mult două ori, ca cei mai mulţi dintre noi. L-a făcut de nenumărate ori până acum şi sper să o mai facă mult timp. Dar ca să poată fi mereu cu zâmbetul pe buze şi să ne poarte uşor prin multele secrete ale peninsulei, ar trebui să poarte în fiecare tur pantofi sport pentru femei ECCO COOL. Cred că i-ar plăcea şi s-ar simţi foarte comod în ei.

Iar dacă ar fi după mine, dintre toţi cei din Constanţa pe care îi cunosc, ea ar fi imaginea perfectă pentru brandul ECCO într-o campanie de genul "Constanţa mea cool", aşa cum Tudor Chirilă este pentru Bucureşti în clipul “Bucureştiul meu cool. Powered by ECCO“ pe care vă invit să-l urmăriţi. Cred că Diana ar avea cel puţin tot atâtea poveşti de spus.

Dacă veţi dori să aflaţi mai multe informaţii despre acest tur pe care îl recomand din toată inima, găsiţi aici.

Sursă imagini:
https://web.facebook.com/pg/ConstantaFreeTour/photos/?tab=album&album_id=509493129259125

9 comentarii :

  1. Cu asemenea încălțăminte aș face și eu turul Constanței la vară.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-as dori sa prind si eu un tur...dar...e destul de departe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-as dori sa prind si eu un tur...dar...e destul de departe :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cunosc binisor Constanta dar parca mi-ar place sa fac turul orasului la pas, ascultand povestile cuiva:)
    Si desigur purtand o pereche de pantofi sport ECCO

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După ce faci turul vei reconsidera semnificaţia cuvântului "binişor". :)

      Ștergere
  5. Mi-ar place sa merg prin zone care nu sunt foarte cunoscute, intr-un fel as vrea sa explorez ceva ce nu a fost deja explorat in Constanta :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !