joi, 9 februarie 2017

Review-urile lui Blogatu'. Despre gadget-urile Allview

Blogatu' aka Marius Călugăru, în caz că nu ştiaţi, este un blogger oltean apreciat de unii, contestat de alţii, în orice caz este un brand blogosferic ce nu poate fi ignorat. De fapt, ca să fim mai exacţi, este un medic care îşi împarte timpul între multe activităţi. În ordinea importanţei cam astea ar fi: viaţa personală, medicina, blogging-ul şi publicitatea online, politica, jurnalismul, socializarea pe reţelele sociale şi realizarea de clipuri şi fotografii, după cum ne spune chiar el pe pagina "Despre mine" aferentă blogului lui. Mai nou, are şi un vlog despre slăbit.





Nu îl cunosc personal pe Marius, deşi cred că numai neşansa a făcut să nu ne întâlnim până acum, dar comunicăm destul de frecvent prin mai multe canale despre diverse subiecte. Pe blogul lui, nu că nu ar fi multe alte subiecte interesante, urmăresc în special rubrica "REVIEW-URI ŞI UNBOXING-URI", cu accent pe gadget-urile  Allview.


De ce gadget-urile Alview?


Poate pentru că sunt român şi apreciez brandurile româneşti! Poate că pentru îmi plac rapoartele calitate/preţ bune. Poate pentru că sunt sentimental şi asta deoarece premiul câştigat la prima participare pe platforma de concursuri a lui Marius, Blogawards, a fost o tabletă Allview. Nu trebuie să vă bucuraţi pentru mine, tableta mi-a aparţinut fix 5 minute, până a văzut-o fiul meu (poza e de acu 3 ani, făcută cu un Nokia antic).



De ce review-urile lui Blogatu'?


Pentru că pot afla informaţii despre cele mai noi gadgeturi, fără exagerari şi detalii inutile, astfel încât alegerea mea să fie una cât mai uşoară. Iar dacă mi se face lene să citesc, pot apela liniştit la canalul lui de YouTube, Testarea, ca să privesc sau să ascult, după dorinţă, acelaşi gen de informaţii interesante.


De fapt de la el am aflat şi mi s-a pus pata pe un Allview V2 Viper S. De ce? Nu vă spun! Aşa de-al dracu'! Dacă vreţi să ştiţi, vă spune Marius!


Hai, să nu spuneţi că sunt un băiat chiar aşa de rău, vă ofer o mostră din review-urile lui Blogatu' şi anume ultima emisiune, #TESTAREA 9.



Aici puteţi afla mai multe detalii despre smartphone-ul Samsung Galaxy J3, smartphone-ul Evolio M6 şi smartwatch-urile Allview Allwatch şi Allview Allwatch S. Nu-i aşa că deja sună interesant?

Update 14 februarie - un mesaj pentru îndrăgostiţi de la Allview:


Iar de la mine - Sărbătoriţi responsabil! :)

10 comentarii :

  1. Critica pentru Blogatu e constructiva! :D
    La #Testarea si eu m-am abonat. Face review-uri faine, pe intelesul tuturor. Si raspunde si la intrebari. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Răspunde la întrebări spui...
      Ia să-mi fac şi eu o listă lungă! :)

      Ștergere
  2. Primul blogger care am vazut sa faca review-uri in romana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ne e chiar aşa de singur, nu ai căutat tu suficient.
      Dar este unul citit.

      Ștergere
  3. Urmaresc Testarea. As avea multe lucruri bune de spus.

    RăspundețiȘtergere
  4. Despre Blogatu... şi bune şi rele. Balanța se înclină într-o anume direcție, şi nu e neapărat vina lui. Dar, trebuie să recunoaştem că review-urile lui sunt obiective şi folositoare. Iar aricolul tău, Radu, excelent!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi eu despre review-uri am spus, doar scrie în titlu! :)
      Mulţumesc pentru apreciere!

      Ștergere
  5. ...da, e interesant. N-am rabdare sa ascult asa ca ma multumesc cu ce spui tu. Ca in campanii nu ma bag pentru ca e faza cu comentariile care se aduc printr-un fel ciudat, desi am tot respectul pentru cat de uniti sunt unii bloggeri. Asa ca decat sa scriu aiurea-n tramvai, mai bine te citesc pe tine. Si nu, nu ma refer doar la articolul asta, pe care l-am inteles perfect, iar da, marca merita atentia noastra, macar ca e romaneasca, dupa cum am inteles și stiu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, jos pălăria pentru gadgeturile Allview. Deşi mulţi strâmbă din nas, spunând cu o grimasă : "Ah, marcă românească..." de parcă ar fi ceva rău.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !