miercuri, 8 februarie 2017

Parfumul dragostei

Îmi aduce aminte întotdeauna de nisipul încins la amiază, răcorit de respiraţia domoală a mării dar şi de bucuria descoperirii bobiţelor de mărgean la lumina ghiduşă a lunii ce se oglindeşte cochetă printre valuri. E ca atunci când aş pune un ghioc la ureche şi aş auzi pe fundalul mării, pescăruşi şi valuri rostogolite pe plajă, râsetele şi paşii uşor împleticiţi ai îndrăgostiţilor.


Ehe, unde eşti tu Costineşti al tinereţii mele, unde ştiut doar de discreta lună şi de silueta epavei am iubit, cât pentru două vieţi, fete sărate de val şi încinse de briză?


Locul în care soarele se iţea curios şi grăbit, la răsărit, îndemnându-ne să părăsim îmbrăţişarea călduţ-răcoroasă a culcuşului de nisip ce păstra încă mirosul fructat-floral de mango, fructul pasiunii şi flori de portocal cu note de mosc şi iasomie al tinereţii.

Aceste amintiri mi-au revenit pregnant de fiecare dată când am fost prin preajma unei anumite doamne căreia încerc să-i fac, mai mult sau mai puţin timid, ceea ce s-ar numi pe limba celor de şcoală veche, curte. Cu mijloace specifice, rugăminţi şi mici mite pe lângă prietenii acesteia, am aflat că foloseşte parfumul Escada Marine Groove.



Acum am găsit şi un magazin discret, departe de ochii amicilor cam bârfitori, de unde îl pot procura şi anume Aromeonline.



Dragi prieteni, vă rog ajutaţi-mă! Ar fi o îndrăzneală prea mare din partea mea să-i ofer acest mic cadou de ziua îndrăgostiţilor? Ar fi cumva nepotrivit? Să-l trimit prin curier sau să îl ofer personal, alături de un buchet de trandafiri? Haideţi, nu mă lăsaţi la greu!

10 comentarii :

  1. Doamna ti-a dat vreun semnal ca s-ar "parfuma" cu parfumul tau? sau macar a sesizat ca tu ai vrea s-o parfumezi? :D Ca sa nu risti, eu zic sa iei mataluta cel mai frumos trandafir, unul singur, il pui intr-o cutie potrivita, speciala, ii scrii 2, 3 randuri frumusel si discret acolo, pui si parfumelul, ambalezi totul frumos si i-l trimiti pe un curier special. Daca ai ales varianta asta si n-a mers , dai vina pe mine. La flori, parfumuri si cuvinte mestesugite, femeile cad precum mustele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Semnal, "parfuma", presupun că asta-i un fel de cod, nu? :) Acu nu ştiu dacă doresc chiar o muscă...
      Lăsând gluma la o parte, notat, analizat, luat în calcul, aşteptat direcţie vânt. Mersi!

      Ștergere
  2. Eu as primi parfumul cu drag, chiar daca as folosi alt parfum, si cum tocmai spui că mirosul ei l-ai tradus in aromele acestuia, de care ne vorbesti, scoate tu frumos la imprimanta inceputul acestui articol, fă-i o gaura foii, impatureste-o frumos, leag-o cu o funda, prinde un trandafir de el și asaza-le cu grija intr-o cutie, trimițând-o cum stii tu mai bine, prin curier sau personal Eu aș fi încântată ..la maxim. Adica exact ce spune, Lamaita - și să mă ierte că o copiez- dar si eu vad solutia cam la fel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună idee, potrivită unui vulpoi trecut prin ciur (că tot vorbeai deunăzi de unul) şi prin dârmon, aşa ca mine. Dar tot studiez roza vânturilor! :)

      Ștergere
  3. Si mai ziceai că nu te pricepi la astfel de...scriituri. Foarte frumos. Ai spus o minciunică, Radu.
    Un trandafir roz pal sau crem ar merge de minune. Unul singur, da.
    Eu una, în locul doamnei, aş fi foarte încântată. Indiferent de ce parfum aş purta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul singur, da! Aşa rămâne! De restul iau o sticlă de vin bun! :)
      Camelia, o fi doar inspiraţie de moment! :)

      Ștergere
  4. Parfumul cuvintelor frumoase m-a convins sa citesc articolul si sa cumpar parfumul!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !