miercuri, 1 februarie 2017

Folie protectoare pentru smartphone - declaraţie de dragoste?

Păi sigur că da! Mai ţineţi minte vorba aia cu "dacă mă iubeşti, iubeşte-mi şi câinele"? Extrapolând un pic, nu vi s-ar părea normal ca perechea voastră să gândească, neştiută de nimeni, ceva de genul "dacă mă iubeşti, iubeşte-mi şi smartphone-ul"? Mie da, dar poate eu sunt mai cu moţ sau poate doar mai păţit ori mai trecut prin viaţă.


Ca atare, de ziua îndrăgostiţilor, îi voi face, pe lângă altele, o subtilă dar necesară declaraţie de dragoste sub formă de folie protectoare pentru smartphone. Aleasă special pentru al ei. De faptul că îi va face plăcere sunt sigur. După cum ştim smartphone-ul este un accesoriul nelipsit unei doamne în orice situaţie şi la orice ţinută.


Daaar... îl va ţine de cele mai multe ori în poşetă. Acolo unde sunt chei şi o mulţime de alte nimicuri care pot zgâria ecranul. O folie protectoare îl poate feri de zgârieturi.



Îl pune de multe ori în cele mai neaşteptate locuri,  pentru un motiv doar de ea ştiut. Ar fi o tragedie, ca în intervalul de timp care va trece până când smartphone-ul este găsit, să păţească ceva. O folie protectoare ar oferi un pic de încredere.




Este nelipsită la manifestări muzicale şi sportive. Dar dacă se produce o busculadă sau o manifestare exuberantă de bucurie? O folie protectoare ar oferi mai multă siguranţă.



Este o persoană activă căreia îi plac provocările. De aceea poate ajunge deseori în situaţii în care mici accidente se pot întâmpa, cum ar fi să-l scape din mână. O folie protectoare ar putea prelua şocul.


Eşti departe, plecat cu treburi? Această folie protectoare pe care i-ai dăruit-o îi va aduce aminte de tine de câte ori atinge touchscreen-ul. Adică des.



V-am dat doar cinci motive, deşi ele sunt infinit mai multe, pentru care a dărui o folie protectoare pentru smartphone poate constitui în sine o declaraţie de dragoste cel puţin originală. Acum vă dau şi un pont. Cei de la Smart Protection fac o reducere specială de Valentine’s Day între 10 și 14 februarie, pentru cei care vor ca smartphone-ul persoanei iubite să fie protejat.



Taină: Folia protectoare are grijă şi de buzunarul vostru pentru că smartphone-ul astfel protejat va arăta ca nou cu mult mai mult timp.

Notă: imaginile sunt preluate de pe https://pixabay.com/ro/

38 de comentarii :

  1. Mai intai as dori smartphone-ul de Valentine's Day. Si daca mai are si folia, e perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu sunt Moş Crăciun să-i scrii! :)
      Dă-i link-ul să citească!

      Ștergere
  2. chiar este nevoie de o folie de buna calitate, m-am convins personal, acum am una foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu ca e foarte utila...dar la telefonul din dotare nu am mai pus...de ce?????....nu stiu :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. la barbati telefonul sta, de cele mai multe ori, in buzunar. Bine si acolo poate lua contact cu cheile si tot tragic devine pentru display. Dar in geanta unei femei unde sunt atatea farduri plus chei, forfecute si alte maruntisuri. Fara folie se face ecranul varza in cateva saptamani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehe, pentru chei noi avem o chestie de-i zice carabinieră şi se agaţă de gaica pantalonului, aşa că n-avem treabă. Din altele-l zgâriem noi. :)

      Ștergere
  5. Mi-a placut ideea ”daca ma iubesti, iubeste-mi si smartphone-ul”. Cred ca e necesar ca fiecare telefon sa aiba o folie de protectie - zic asta din proprie experienta. Folia m-a salvat de multe ori din a inlocui display-ul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar daca am buzunar special in geanta pentru telefon si separat unul pentru chei, tot impreuna le gasesc mereu...dragostea asta e mare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Musai folie protectoare pentru smartphone. Ecranul la al meu e deja putin "aranjat".

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu consider folia pe telefon absolut necesara! Il protejeaza, dar ii si prelungeste viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi face economii la capitolul finanţe, aş adăuga eu!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Păi da, că ultima oară când ai făcut comandă la Smartprotect ai făcut-o greşit! :P

      Ștergere
  10. Un barbat grijului care se gandeste la tot. Cu ocazia asta iti protejezi si tie buzunarul ca altfel, s-ar putea sa te mustre constiinta si sa-i faci cadou un smatphone, in caz ca i se intampla acestuia ceva. :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând la buzunaru-mi propriu mă gândesc! :)

      Ștergere
  11. Eu sunt fan folie si husa. Altfel nu tin telefonul cu mine. Am doua maini stangi si am patit de multe ori sa.l scap in primele ore de la achizitionare

    RăspundețiȘtergere
  12. Foliile protectoare sunt geniale. Eu am un pusti care stie mai bine decat mune cu se joaca se vad clipurile pe telefon. Iti dai seama cum ar fi fara ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasă că unul din băieţii mei e cunoscut drept I.T. de la inamicul telefoanelor. Am şi un articol despre el intitulat chiar "I se spunea I.T." :)

      Ștergere
  13. Si eu patesc frecvent mici accidente. Mi-am tunat telefonul cu husa si cu folie ca sa scap de orice fel de neplaceri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Articolul acesta ma face sa realizez cat de importanta este folosirea unei folii. Eu am Gorilla glass pe telefon si l-a salvat de multe nenorociri. Recunosc ca nu sunt cea mai indemanatica persoana. Imi amintesc de pataniile cu a mea cumnata care a spart doua folii gorilla glass, dar macar telefonul a ramas intact. Si-au meritat banii foliile.

    RăspundețiȘtergere
  15. sa stii ca mi-ar trebui si mie o folie din dragoste au cum o fi :-) la cat de des scapa fiimea telefonul pe jos in scurt timp trebuie sa-l schimb daca nu iau masuri

    RăspundețiȘtergere
  16. Telefonul meu nu are folie,dar al Jasminei da...Nu m-aș fi riscat cu al ei😁

    RăspundețiȘtergere
  17. Si mie imi trebuie o folie protectoare pentru smartphone.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deşi s-a terminat promoţia, găseşti în continuare pe link-ul pus la dispoziţie.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !