luni, 23 ianuarie 2017

Îngrijire personală - estetica masculină

Că nimeni nu poate contesta masculinitatea pe care o degajă un bărbat cu barbă, n-o spun eu. O spun nenumărate doamne. Că aerul matur, sofisticat şi totodată rebel pe care îl conferă este irezistibil, o spun tot ele. Că este un trend însemnat în cazul populaţiei masculine, se vede. Că a pătruns în conservatorul mediu de business este o realitate. Şi, poate mai mult ca orice alt "accesoriu" masculin, necesită îngrijire personală permanentă.


Nu vorbesc din poveşti, pot afirma cu mâna pe inimă că port barbă încă din tinereţe, de pe vremea primei mineriade. Chiar îmi aduc aminte că fiind în staţia de metrou de la Universitate a trebuit să îmi cumpăr un ziar "Dimineaţa"* (singurul aflat la tarabe în acele zile), ca să o maschez în faţa privirilor vigilente ale minerilor ce veniseră să planteze panseluţe şi în acelaşi spirit gata să aplice frumoasa reclamă de mai târziu de la ciocolata ROM, aceea cu: "partidul te vrea tuns roackere!". Iată-mă acum vreo 26 de ani:



Şi iată-mă în prezent, mai exact în decembrie 2016:




După cum se vede, în amândouă am barba la mine. Să nu credeţi că este un lucru uşor. Chiar şi în cazul unei bărbi cu aspect neuniform este necesară folosirea unui aparat de tuns de calitate (pentru stabilirea lungimii potrivite).

Aşa că doamnelor, dacă vreţi să-i faceţi o surpriză plăcută sau să-i arătaţi bărbatului de lângă voi că vă pasă de el, un asemenea cadou, mai ales că se apropie ziua îndrăgostiţilor, ar fi perfect şi totodată util. Garantat, ciocolata, şampania şi restul vor fi pe măsură!

Acum nu o să vă fac o recomandare despre ce şi de unde să cumpăraţi. Depinde de gusturile şi afinităţile fiecăruia. Pot să vă spun doar că eu folosesc un aparat de tuns Remington Titan, de care sunt foarte mulţumit, luat de la magazinul online Dwyn Shop, magazin pe care îl folosesc frecvent deoarece au produse de calitate (de îngrijire personală pentru ambele sexe şi nu numai), preţuri decente, sunt de încredere şi livrează rapid.



Domnilor, dacă ajungeţi pe acest articol, să ştiţi că la acest magazin puteţi găsi o mulţime de cadouri drăguţe pentru partenerele de viaţă, dacă tot am vorbit de ziua îndrăgostiţilor. Spor în alegeri!

* Dimineaţa - ziar infiinţat în 19 februarie 1990, condus de apropiaţi ai fostului preşedinte al României, Ion Iliescu.

18 comentarii :

  1. ....fain ai fost, fain esti! Tu esti un om care mereu ai fost in timp cu vremurile, chiar si in ingrijire personala....

    RăspundețiȘtergere
  2. Pregătește-ți barba pentru un premiu. Meriți din plin. Am o părere excepțională despre cei de la Dwyn și despre tine!
    Chiar ai fost la Mineriadă? De 1000 de ori felicitări, dacă ai fost acolo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am trecut pe acolo ca şi mulţi alţi studenţi! Ar fi multe de povestit, dar prefer să le port tăcute în mine.

      Ștergere
  3. ...si te prinde foarte bine barba!
    Să-ți trăiască aparatul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand m-am indragostit de sotul meu, avea barba. Sunt barbi si barbi, stim noi, multi mai si fac barbi. O declaratie publica, imi placi mai mult in 2016, esti mai .... barbat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum spunea cineva mai sus, sunt barbi si barbi. Important este, cred, si cum o porti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi aduc aminte de barba aceea. Dar nu stiu cu ce o tundeai pe vremea aia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam o sculă rusească, amintire din armată de la o aplicaţie în Ucraina. Sau cu foarfecele de frizer. :)

      Ștergere
  7. Felicitari pentru premiu! Chiar il meritati. Un articol genial :)

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !