miercuri, 25 ianuarie 2017

Găzduire web de calitate

Sau despre cum îmi voi transforma blogul mai lent într-un "avion cu reacţie", asta ca să parafrazez o expresie care circulă în acest moment în mediul online.

Acest articol se adresează tuturor celor în căutare de găzduire web, cu un accent special pe colegii mei de breaslă, bloggerii. Atât celor vechi care vor să încerce altceva, dar mai ales celor noi, aflaţi la început de drum. Atât celor cu domenii proprii dar şi celor pe platforme gratuite (blogspot, wordpress, etc.).




Despre planurile mele cu acest blog am scris pe larg în acest articol. Rezumând, nu voi renunţa la acest blog, deoarece sunt ataşat de el. În schimb, voi începe cât de curând activitatea şi pe unul nou - nouţ, pe domeniu propriu şi de aceea sunt în căutare de găzduire web de calitate.



Fără ruşine recunosc că nu sunt nici pe departe un expert în domeniu, aşa că am apelat fără jenă la sfaturile unor amici, bloggeri constănţeni, aleşi pe sprânceană ca fiind cunoscători în domeniu şi, ca orice expert, suficient de cârcotaşi. Lor le-am supus atenţiei o găzduire wordpress asigurată de Găzduire Enterprise.



După o analiză atentă a ofertei dar şi a câtorva bloguri deja găzduite acolo, au fost aproape unanimi (deh, v-am spus că sunt cârcotaşi) în a-mi spune că voi face treabă bună apelând la serviciile lor.

Nu voi risca să intru în detalii tehnice pentru că nu mă pricep. Pentru asta  am lăsat link-ul mai sus. Dacă aveţi cunoştiinţe în domeniu, intraţi şi comparaţi. Dacă nu, procedaţi ca mine, rugaţi cunoscuţii mai pricepuţi să vă dea o părere. Eu am încredere în ai mei, de aceea o să mă vedeţi în curând în haine noi zburând cu mare viteză pe World Wide Web.



Ce am reţinut eu din explicaţiile savante ale amicilor mei este că se asigură IP dedicat (motive de securitate şi SEO), certificat SSL (cică-i musai ca o ţinută Black Tie la o recepţie din înalta societate), protecţia blogului (nu vă miraţi, un blog poate fi virusat), backup şi cel mai important, suport de calitate (se pot întâmpla accidente sau mai facem noi prostii). Şi viteză de încărcare superioară ceea ce îl face foarte prietenos cu dispozitivele mobile care rapid şi sigur cuceresc traficul de internet.

Deci cam asta este momentan completarea la planurile mele pe 2017. Le mulţumesc pe această cale amicilor care m-au ajutat cu sfaturi, se ştiu ei şi în plus sunt foarte discreţi. Sper să vă fie de folos.



Notă: imaginile sunt preluate de pe site-urile https://gazduireenterprise.ro/ şi https://pixabay.com/ro/

12 comentarii :

  1. Radu, chiar mi-as dori sa te vad pe domeniu. Eu am host la Enterprise si sunt foarte multumita. In plus, de fiecare data cand am intampinat o problema mi s-a oferit suport gratuit!
    P.S. Blogul se incarca repede si nici nu imi pica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă urnesc greu, dar şi când o fac! :)
      Mă bucur că se confirmă alegerea mea!

      Ștergere
  2. Eu m-am obișnuit greu cu ideea de a o lua de la capat și cum nu sunt constanta in ale scrisului chiar ar fi trebuit sa muncesc mai mult sa-mi recapăt autoritatea de dinainte, dar...calitatea gazduirii, viteza, incarcarea si modul in care m-au ajutat cu orice neintelegere a mea, personala, sunt de super profesionisti. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că sunt numai păreri bune despre ei, ceea ce îmi întăreşte convingerea că trebuie să fac trecerea cât mai curând. Mulţumesc!

      Ștergere
  3. Pai sa treci daca vrei, dar sa-l pastrezi si pe asta aici. Eu asa as face. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Chiar dacă acesta e pe blogspot, tot l-am avut virusat de 2 ori.

      Ștergere
  5. Si eu sunt din Constanta. Si eu am hosting la Gazduire Enterprise si domeniu cumparat tot de la ei. Nu-mi venea sa ma despart de blogspot, dar acum ma bucur ca am facut aceasta alegere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite pe cineva mai curajos ca mine! :)
      Nu mă voi despărţi de acest blog, voi începe cu unul nou.
      Poate ne vedem pe la un blogmeet, este unul anunţat la începutul lui martie.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !