duminică, 22 ianuarie 2017

Dupa ce criterii imi aleg prosoapele

In orice casa exista prosoape, deci si in casa mea. Le aleg mereu cu grija, deoarece e important pentru mine sa fie asa cum imi doresc. 
Obisnuiesc sa imi cumpar prosoape online, fapt pentru care le cumpar de pe Asternuturisiprosoape.ro. Pe acest site gasesc cele mai calitative prosoape, dar si lenjerii de pat de lux, pilote sau perne.

Revenind la prosoape, in cele ce urmeaza vreau sa iti spun cum obisnuiesc eu sa imi aleg prosoapele, dupa ce criterii ma iau. Poate acestea iti vor fi de folos si tie.


 

In primul rand tin cont de utilizarea lor. Una e sa cumpar un prosop de baie si alta e sa cumpar un prosop de fata sau unul de bucatarie. Acest lucru e important, deoarece dimensiunile sunt diferite, materialele pot fi diferite, etc. 



Daca tot am spus de dimensiuni, am in vedere si dimensiunile. La bucatarie, de exemplu, nu imi plac prosoapele foarte mici, iar la baie imi place sa am prosoape cat mai mari. Asa imi place si asa imi e mie mai confortabil. 



Materialele din care sunt confectionate prosoapele sunt si ele importante. Eu prefer sa cumpar doar prosoape din bumbac. Acestea sunt favoritele mele. Mereu studiez cu grija materialele pentru a fi sigura de faptul ca fac o alegere buna. 

Pretul nu este un criteriu atat de important pentru mine. Daca imi plac foarte mult anumite prosoape, le cumpar si ma bucur de ele. E important sa cumpar prosoape de calitate, nu prosoape ieftine. 

Cand aleg prosoapele conteaza pentru mine si culoarea. Prosoapele de baie prefer sa fie albe, iar la bucatarie prefer culori ceva mai inchise. In mare, acestea sunt criteriile care conteaza pentru mine atunci cand trebuie sa imi cumpar prosoape. Pe mine chiar ma ajuta sa stiu clar inca de la inceput ce vreau.


4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !