sâmbătă, 24 decembrie 2016

Secret Santa blogmeet în Constanţa


Este al doilea la care am participat şi parcă an de an este mai frumos. Nu este un eveniment impus, nu suntem o corporaţie. Participă cine vrea şi poate. Surpriza este totală pentru că nu ştim la cine va ajunge cadoul nostru. Procedura este una simplă, anul acesta pălăria Dianei a servit drept urnă. Totul s-a întâmplat la Club Doors, pe 22 decembrie 2016, începând cu ora 18. Urmează câteva secvenţe.


Participanţii la blogmeeting


Cel puţin cei pe care i-am prins eu până pe la 21.30 când am plecat.



Adică Joie, Cristina, eu, Emilian, Redu, Vali, Ionuţ, Alexandru, Silvia şi Diana.

Secret Santa cadouri haioase a adus 


Cel puţin pentru mine. Eu l-am primit pe cel adus de Cristina şi ea pe al meu. Nu ştiu cât i-a plăcut ei sau cât s-a bucurat de cel oferit de mine, dar pe mine m-a înveselit maxim al ei. Priviţi, vă rog.




Cine e Cristina? O fată plină de viaţă, ce debordează de energie şi extrem de haioasă.




Au fost de toate, bere, bere fără alcool (pentru şoferi şi pentru mine), vin la pahar, prăjituri făcute de Silvia sau aduse de Diana şi chiar şi shoturi.




În rest discuţii despre blogging, trecut şi planuri de viitor, glume şi multă voie bună, ceea ce vă doresc şi vouă! Să auzim de bine!

Pozele sunt de la Cristina, Diana sau Joie. Sincer nu mai ştiu care de la cine!

2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !