marți, 6 decembrie 2016

Birou de blogger

Succesul în blogging ţine de prea multe lucruri ca să poată fi subiectul unui singur articol. Astăzi aş vrea să vă vorbesc despre unul din ele. De fapt două, intimitatea şi confortul. Nu ştiu cum procedează alţii, dar eu când scriu pe blog vreau să o fac cu plăcere şi nestingherit. De aceea am dedicat acestei activităţi o micuţă cameră mobilată corespunzător. La o privire îngăduitoare pot afirma cu mândrie că am un adevărat birou de blogger.


Să vi-l descriu un pic. De la bun început ţin să menţionez că am acordat o atenţie deosebită dotării cu mobilă de birou. Deoarece am urmat cursurile unei facultăţi tehnice, mi-am proiectat singur biroul într-un mod cât mai ergonomic cu putinţă din punctul meu de vedere şi l-am executat la firma de profil a unui amic de aici din Constanţa, blogger şi el. Pe o combinaţie cireş cu albastru, cele două culori care mă liniştesc. Faptul că am întâlnit mai târziu acelaşi model de birou şi la acest amic acasă nu m-a deranjat, nu îi plătisem decât materialul pentru al meu. Scaunul este cel mai important, mai ales dacă staţi mult timp aşezat în el, aşa ca mine. La sfatul amicului am ales unul cu masaj şi bine am făcut, durerile de spate au devenit o amintire neplăcută.

Cei care n-au asemenea amici, pot apela, pentru birouri office şi nu numai (inclusiv personalizate, la comandă), cu încredere la  site-ul Moff.ro specializat în mobilier office, aşa cum îi sugerează şi numele. Am făcut o mică paranteză ca să vă spun de acest site deoarece, când eram în căutări, mai mulţi prieteni virtuali din Bucureşti m-au sfătuit să apelez la el.



Să continui descrierea. Lumina vine prin ferestre de mansardă iar în dreapta este uşa de intrare. Pe peretele din faţa mea este o mică bibliotecă cu literatură de specialitate în partea de sus şi dosare cu proiecte terminate sau care îşi aşteaptă rândul în partea de jos. Pe peretele din stânga am trei monitoare. Unul este pe Bloomberg TV, altul pe ştiri interne şi al treilea, ceva mai mare, are ecranul împărţit pe evoluţiile principalelor monede (am uitat să vă spun că printre picături îmi place să mă joc un pic pe Forex). În stânga biroului am un corp înalt în care îmi ţin proiectele în lucru şi tot ce trebuie să fie la îndemână. În dreapta, multifuncţionala şi alte gadgeturi iar pe birou doar laptopul (în visele mele).

Voi cum v-aţi aranja biroul? Ah, să nu uit, în încheiere să vă dau câteva mostre din ceea ce găsiţi pe Moff.ro să vedeţi  că nu i-am pomenit degeaba!





#Moff, #birouoffice, #mobilierbirou

4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !