luni, 19 decembrie 2016

Superblog 2016, ediţia 13, locul 13

Da, acesta este locul pe care m-am clasat după 24 de articole scrise în cadrul acestei competiţii ce a durat, una peste alta, două luni şi a reunit 18 sponsori, 11 parteneri media, 17 bloggeri parteneri, 180 de bloggeri înscrişi, 149 concurenţi care au scris la cel puţin o probă şi (cred) 65 de finalişti. Nu este dezastruos, nici din cale-afară de frumos, ci se pare că, după unii, norocos. Altminteri nu-mi explic de ce Olimpia, câştigătoarea locului 2, mi-a spus, pe un ton de oracol antic, că asta înseamnă că voi avea noroc 13 ediţii de acum înainte. Toate  ar fi bune şi frumoase dacă deţinătorul trofeului ar mai putea să concureze. Dar nu, câştigătorul unei ediţii, devine automat blogger partener şi nu mai poate participa decât de pe margine, susţinând competiţia şi concurenţii. Aşa că voi gândi pozitiv sperând că ediţia din primăvară va avea fix 13 probe, poate n-a interpretat bine olimpianul oracol. Sper că citeşti Claudia!




Competiţia Superblog 2016


Poate cea mai frumoasă din peisajul blogosferei româneşti. În mod cert una longevivă (8 ani, 13 ediţii), căreia îi doresc viaţă lungă în continuare (măcar până o câştig şi eu ☺). Dacă se merită să participi la ea? Cu certitudine, după părerea mea. Şi pentru premii (cei care strâmbă din nas la această afirmaţie mi le pot dona liniştiţi, nu voi face nazuri) dar mai ales pentru ceea ce ai de învăţat pe parcursul competiţiei (atenţie, experienţa şi notorietatea nu sunt neapărat deajuns). Dacă este corectă? Atât cât se poate, omeneşte vorbind. Dacă este recunoscută creativitatea (Superblog este o competiţie de blogging creativ)? Parţial aş spune, pentru că juriile sunt formate din oameni iar subiectivismul este un atribut al acestora. Dacă este perfectibilă? Cu siguranţă, da! Vorbind din punct de vedere al concurentului, aş spune că sponsorii ar trebui să-şi exprime cu mai multă claritate rezultatul pe care îl doresc iar juriile să fie transparente. Organizatorilor, oameni excepţionali dealtfel, le-aş transmite două sugestii. Prima ar fi să optimizeze numărul de contestaţii dar să şi găsească  o modalitate prin care concurenţii să nu le mai facă "legaţi la ochi" (niciodată nu am ştiut la ce criteriu am fost depunctat). A doua ar fi ca pe parcursul unei ediţii, concurenţii să dea note juriilor după criterii bine stabilite şi, de ce nu, să aibă posibilitatea de a face un top paralel. Cred eu că ar fi interesant.

Concurenţii sunt foarte diferiţi. Asta nu este deloc un lucru rău. Ideile bune pot veni din cele mai neaşteptate zone. Orgoliile sunt inerente (nu este tocmai un concurs de modestie), creativitatea e câteodată la ea acasă, sclipiri apar la tot pasul. În tot cazul, dacă nu participaţi, vă spun că n-ar strica să urmăriţi parcursul lor.

Gala Superblog 2016


Personal, nu aş rata-o pentru nimic în lume. În primăvară am amânat o internare în spital ca să pot participa la ea (mărturisesc asta acum, când sunt pe linia de plutire) dar aşa sunt eu, mai nebun. E greu de descris în cuvinte, cei ce au fost ştiu despre ce vorbesc, cei care nu au vrut sau n-au putut să vină scriu acum despre păreri de rău, mai ales după ce au urmărit înregistrarea video pe care dacă vreţi o puteţi vedea mai jos. Leg şi eu câteva cuvinte pe la momentul 1.13.05 în caz că sunteţi curioşi.




Am reuşit să iau un premiu, de care sunt foarte mândru, cu articolul de la Swiss Solutions. Iată-mă împreună cu mignona şi simpatica reprezentantă a sponsorului, Minerva Lăcătuşu.




Participanţilor la gală cu care m-am reîntâlnit sau pe care de abia i-am cunoscut aş vrea să le transmit că vor avea întotdeauna un loc în amintirile mele. Nu voi aminti pe nici unul dintre ei în afara celor ce au urcat pe podium (Eugen Zăvoianu, Olimpia Săpunaru şi Oana Grozavu, în ordinea clasamentului) din teamă de a nu uita pe cineva. Şi regret enorm că n-am putut, n-a fost timp să cunosc chiar pe toată lumea. E şi-n primăvară o gală (sper)!
Mulţumiri organizatorilor, Claudia şi Albert, hotelului Arc de Triomphe, gazda noastră reprezentată prin Georgiana, lui Daniel şi invitaţilor săi pentru acele Brânzeturi cum se... cuVin, mulţumiri Superblog!

Acestea fiind zise, iau exemplu de la Andi Moisescu şi spun - Mă înclin!



#GalaSuperblog2016

6 comentarii :

  1. Tot la o ora si 13 minute apareti :) eu cred ca acest numar va va purta noroc. Sanatate si mult succes in ceea ce faceti! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta n-am remarcat-o, mulţumesc! :)
      Se pare că mă urmăreşte cifra 13!
      Mulţumesc de urări! Asemenea!

      Ștergere
  2. Eu de cand tot spun ca daca ai participat la SB si n-ai ajuns la Gala n-ai inteles pe deplin SuperBlogul :) Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, dacă o spunem în cor, poate se aude mai bine! :)

      Ștergere
  3. Felicitari pentru articol! Subscriu la sugestiile oferite organizatorilor, vizavi de contestatiile "legate la ochi" si notarea juriilor. Poate ca mai multa transparenta n-ar strica :). Va salut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de apreciere. Ar fi frumos să se ţină cont de sugestiile noastre.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !