luni, 5 decembrie 2016

Febra cumpărăturilor de Crăciun.

Febra cumpărăturilor de Crăciun este o prezenţă cât se poate de reală şi se manifestă cu putere pe tot parcursul lunii decembrie. Este aproape imposibil să scapi de ea, mai ales că este o febră plăcută, dulce, care te învăluie pe nesimţite. Iar tratamentul este nespus de plăcut şi vindecă fără greş, bucuria din ochii celor dragi având puteri tămăduitoare. Din păcate există şi câteva aspecte neplăcute. Aglomeraţia de pe străzi, din magazine, faptul că trebuie să umbli prin multe locuri, ceasul care ticăie nemilos sunt câteva dintre acestea. Dar cel mai regretabil este faptul că unii comercianţi profită de această sărbătoare a bucuriei pentru a umfla în mod nejustificat preţurile.


Anul acesta intenţionez să elimin aceste aspecte neplăcute, mai ales că am deja febră, din aia cu grade, frisoane şi stat înfofolit în casă, nu de alta dar n-aş vrea să dau vreun virus ajutoarelor lui Moş Crăciun. Dar de tratat trebuie să mă tratez, măcar cât să fentez simptomele, că de trecut trec doar când vor ele (de febre vorbesc). Cu gripa e uşor, îmi fac o stacană de vin fiert cu scorţişoară, anason, cuişoare şi problema-i sub control. În schimb febra cumpărăturilor necesită un tratament ceva mai elaborat.

Trebuie să mărturisesc că am premeditat acţiunea. Pe parcursul anului am observat, am întrebat şi am notat într-un carneţel dorinţele celor dragi. Acum e momentul să-l deschid şi să văd cum le pot îndeplini.



Ia te uită, laptopul s-a deschis fix aici! Glumesc, Dwyn Shop este o cunoştinţă mai veche, de încredere şi oricum trebuie să folosesc cele 50 de puncte acumulate în urma ultimelor cumpărături făcute la ei. Să-i luăm pe rând:
1) Nepoţii (copiii fratelui meu) - jucării lego, să lăsăm frâu liber imaginaţiei şi creativităţii. Îşi doresc unele noi de când au început şcoala. Pentru cel din clasa întâia un interesant vehicul de teren, Vehiculul lui Cole iar pentru cel mai măricel (clasa a patra) un avion pentru incursiuni invizibil. Oricum vor face schimb între ei.














2) Ai mei băieţi - un Xbox  One sau un PlayStation 4 pentru cel de 16 ani şi un aparat de ras mai şmecher pentru cel mare căci e la vârsta când trebuie să frângă inimi.
3) Un televizor LED pentru mama, să-şi poată urmări liniştită serialele preferate.
4) Pentru tata, un aparat de curăţat scame din gama electrocasnice căci are o obsesie cu periatul hainelor.

Şi uite aşa, din faţa laptopului, sorbind alene dintr-o cană de vin fiert, am făcut şi ceva economii, preţurile sunt bune, au şi reduceri la unele, cât să îmi ajungă să pun pe masa de Crăciun şi de un pix cu care să-i scriu moşului că eu îmi doresc o tabletă grafică. În plus le-am găsit pe toate la un loc.

Dacă vreţi să procedaţi la fel ca mine puteţi cumpăra cadouri de Crăciun pentru cei dragi din magazinul online Dwyn Shop fără bătaie de cap şi la preţuri cu adevărat decente. Iar dacă doriţi, puteţi să schimbaţi vinul fiert pe ceaiuri, e problema voastră!




4 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !