joi, 15 decembrie 2016

ORGANICA.RO, răsfăţuri naturale pentru fiecare

Încă din vremuri străvechi, oamenii se foloseau de darurile oferite de natură pentru a se trata de diverse afecţiuni. Erau remediile lor pe care şi le-au însuşit până în cele mai mici taine. Asumate pe propria piele, acestea nu au întârziat să-şi arate efectele curative. Oamenii erau mai sănătoşi, mult mai sănătoşi decât azi, mult mai plini de viaţă, dat fiind că natura le era şi hrană şi medicament (însă, unul fără efecte adverse).

Într-o lume a industriei alimentare şi de farmaceutice în plină expansiune, ORGANIC, BIO (şi toate celelalte sinonime mai mult sau mai puţin perfecte) au ajuns să fie nişte termeni la modă. O mare categorie de persoane sunt în căutarea de produse cât mai puţin procesate, cât mai lipsite de chimicale şi aditivi. Este de înţeles, fiindcă parcă şi bolile s-au înmulţit, iar alimentele, produsele de îngrijire pentru copii, produsele cosmetice par tot mai pline de substanţe cu denumiri bizare, e-uri, parabeni etc. Toate trebuie să arate bine, să aibă gust bun şi să miroasă frumos, căci asta atrage! Am şi încetat să mai citim etichete pe principiul: « Da, plin de E-uri, dar ce să faci, toate sunt aşa în ziua de azi! »

Chiar aşa. Trăim într-o lume a sinteticelor şi a procesatelor. Este nevoie de cantităţi mari pentru a face faţă, indiferent de consecinţe, nevoilor populaţiei.

 Cât despre ele, produsele bio/organice ?! Ce crede lumea despre ele ? 

Iată doar câteva păreri :


Produse organice? Traducere, please!

Produse bio ? Da, poate ce-mi culeg eu din propria grădină. În rest, mă abţin.

Un mit! Dacă vrei să te îmbeţi cu apă rece, ia-ţi produse cu etichetă pe care scrie bio.

Scumpe, extrem de scumpe aceste bio. Nu mă ţine buzunarul să dau atât de mulţi bani pe o cremă, oricât de naturală se consideră a fi!

O şarlatanie, pretextul ideal pentru a scoate triplu bani din buzunar. Nu cred în aşa ceva.

Aceasta este zona negativă cu părerile scepticilor, ale celor care azi fac economie la produsul X, mâine la produsul Y, pentru ca într-un viitor, mai mult sau mai puţin apropiat, să nu facă rabat de la tratament prescris de medic. E trist, dar de la un moment-dat organismul ripostează.

Ne învârtim într-un cerc vicios… Educaţia, informarea în acest sens este una deficitară, lucru deloc îmbucurător.

Şi vine întrebarea retorică : Ce este de făcut ?

Personal, eu sunt PRO produse bio. Optez pentru bio. Le caut, le vreau pentru a face corpului un serviciu. Însă, nu acele produse care doar se dau drept bio pentru a mă face să plătesc mai mult. Sunt interesată să citesc eticheta cu ingrediente de fiecare dată când intenţionez să îmi cumpăr ori să dăruiesc cuiva un produs întradevăr bio. Pentru că în magazinele de tip plafar, naturiste, nu am întotdeauna posibilitatea sa analizez îndelung o etichetă, prefer să achiziţionez aşa ceva de la un shop online. 
BIO = ORGANICA.RO
Un astfel de magazin, cu o paletă extinsă de produse naturale, am descoperit pe Internet în urmă cu câteva zile.


Să ştiţi că nu m-am pripit deloc când am exprimat acest “produse naturale”. Suspans ! Nu vă opriţi aici, ce urmează este chiar interesant (inclusiv pentru sceptici).


SĂ FACEM CUNOŞTINŢĂ CU ORGANICA.RO


Vă salut pe toţi.

Numele meu este Organica şi pot fi găsită pe o platformă online cu .ro în codiţă. Mă bucur că mi-aţi trecut pragul şi sper să petreceţi cât mai mult timp în acest spaţiu cu produse bio, binefăcătoare, grupate pe următoarele categorii :


Pentru început, ţin să vă informez că toate produsele pe care le puteţi găsi aici provin de la producători cunoscuţi, de seamă, care activează în sectorul bio. Iată o bună parte dintre ei. Unii cunoscuţi, alţii probabil mai puţin cunoscuţi pentru voi .



Înainte de orice, trebuie să vă spun că Luna cadourilor, decembrie 2016 în plină derulare, este privilegiată la Organica.ro. Cu ocazia lansării acestui magazin, cumpărătorii beneficiază de o promoţie de lansare în cadrul căreia se oferă 15% discount pentru toată gama de produse.
Cum puteţi profita mai frumos de acest discount dacă nu oferind daruri cu ocazia sărbătorilor care se apropie?

Iată câteva sugestii de cadouri de pe Organica.ro.


Pentru mama un set de îngrijire a tenului anti-rid format din demachiant, ser şi cremă de noapte.


Pentru soţul sau iubitul, după caz, un set compus din: 

- deodorant
- gel de duş
- loţiune după ras


Pentru prietena în aşteptarea lui bebe, preocupată de aspectul pielii, un set de îngrijire 100% compatibil cu sarcina, compus din:

- unt de corp antivergeturi
- burete lufa exfoliant pentru corp
- cremă hidratantă cu ulei de cocos pentru mâini şi corp:


Alte combinaţii puteţi face vizitând bio cosmetice pentru corp

Pentru prietena pasionată de make-up, un set compus din:

- fard mineral de obraz 
- fard de ochi
- mascara



Pentru prietena care se nu se prea machiază decât uneori şi discret, am ales:

- un balsam de păr pentru volum
- un parfum solid
- un strugurel


Pentru prietena cu probleme de ten, m-am gândit la un set pentru îngrijirea tenului dificil, gras, format din:

- gel de curăţare
- tonic facial echilibrant
- cremă echilibrantă, toate din aceeaşi gamă



Inclusiv pentru băieţelul meu de 1 an şi 3 luni am găsit câteva produse special concepute pentru bebeluşi. Pielea lui este prioritatea mea nr. 1 când vine vorba de întreţinere, aşa că m-au inspirat:

- un detergent lichid cu muşeţel şi lavandă fără potenţial alergenic pentru spălarea hăinuţelor
- un pachet de scutece potrivite pentru a evita eventuale iritaţii (conţin un strat biodegradabil rezistent la apă confecţionat din bumbac şi hârtie din amidon de porumb, iar ambalajul este biodegradabil)
- o loţiune reparatoare pentru bebeluşi (pentru hidratarea pielii şi combaterea iritaţiilor)

Atunci când ai un bebeluş care trebuie schimbat de câteva ori pe zi, este necesar să aveţi mereu în dulăpior sau în geantă mămicii servete umede bio pentru copii. Categoric, nu este produsul la care să faceţi rabat de la calitate. Fără clor, parabeni, conservanţi sau SLS, cu şervetele umede concepute special pentru pielea sensibilă a bebeluşului, veţi ocoli orice neplăceri.


Şi pentru că îmi doresc ca de sărbători în casa mea să fie miros de brad împletit cu aroma de scorţişoară...


Organica.ro este, dacă vreţi, un intermediar al produselor organice extrase din natură. Chiar nu există niciun motiv pentru a nu încerca măcar un produs comercializat pe acest site

Avantaje precum:
- plata ramburs sau cu cardul; 
- livrare în 24-48 ore; 
- drept de retur în 15 zile; 
- livrare oriunde în Europa: 
- transport gratuit la o comandă de peste 200 lei;
- sute de produse în stoc.

fac din

Magazinul de produse organice iubit de întreaga familie

Pe voi ce răsfăţ natural de pe Organica.ro v-ar tenta?




Articol scris de către o iubitoare de răsfăţuri naturale, Camelia Covaci, blogger pe MyPureStyle.ro










6 comentarii :

  1. Pe mine ma intereseaza servetele pentru copii, tot ce am folosit pana acum m-a dezamagit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mei sunt deja mari, amândoi mă întrec în înălţime, dar o s-o rog pe Camelia, autoarea articolului să-ţi dea mai multe informaţii.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !