marți, 29 noiembrie 2016

Un ceas Michael Kors poate fi cadoul perfect

Stimaţi bărbaţi! Ca să mine sunteţi ocupaţi până peste cap. Pentru cei mai mulţi dintre noi va începe luna cea mai aglomerată din an. Dar cu ce sfârşit apoteotic...  la modul plăcut. Asta dacă nu uităm de cadourile pentru persoanele dragi, în special de cele de sex opus. Căci atiunci sfârşitul va fi tot apoteotic dar... vă las să-l evocaţi în particular.


Pentru că de felul meu sunt solidar cu persoanele de acelaşi sex, nu îmi prea place să vă văd suferind. De aceea m-am gândit să vă vin în ajutor cu o sugestie, un ceas Michael Kors, un ceas de damă original care aparţine brandului american cu acelaşi nume. Personal şi eu am ales unul din modele, sper să-i placă destinatarei. După nota mai serioasă a alegerii, cred că vă daţi seama pentru cine este.

Ceas Dama MICHAEL KORS MK6103. Produsul este nou, original,cutie, garantie, mecanism quarz, carcasa inox 34mm, geam cristal mineral, curea inox, rezistent la apa 100m

Acu nu trebuie să vă cramponaţi de sărbătorile de iarnă, doamnele sunt sursă de inspiraţie pentru un nesfârşit şir de prilejuri de a oferi cadouri, doar ştiţi prea bine, iar un ceas de damă se poate potrivi cu oricare dintre aceste ocazii. Pentru că dacă nu ştiaţi, un ceas Michael Kors este un must-buy pentru oricine este interesat de felul în care arată. Odată pus la încheietura mâinii, mai ales dacă este un ceas de damă, va da instantaneu un alt aspect persoanei care-l poartă.

La magazinul online Accesoriul.ro veţi găsi o bogată selecţie de ceasuri de damă originale dar şi o mulţime de alte idei de cadouri pentru ambele sexe. Trecându-le din nou în revistă nu mă pot abţine să nu remarc între atâtea ceasuri de damă, din nou tot un ceas Michael Kors. Pe acesta îl voi face cadou... uff, bine că m-am oprit la timp.

Ceas Dama MICHAEL KORS MK6313. Produsul este nou, original,cutie, garantie, mecanism quarz, carcasa inox 39mm, geam cristal mineral, curea inox, rezistent la apa 100m


***

În concluzie un ceas de damă original Michael Kors este un cadou potrivit pentru orice situaţie, orice ocazie şi orice femeie. Pentru că le va încânta inima de cum îl vor prinde la mână, ceea ce trebuie să recunoaşteţi, vă va bucura şi pe voi. Iar dacă veţi folosi magazinul online Accesoriul.ro, veţi dovedi că sunteţi bărbaţi deştepţi, în sensul că veţi face o alegere înţeleaptă la un preţ mai mult decât corect. Eu l-am mai folosit, cei drept până acum doar pentru cadouri bărbăteşti, aşa că doamnelor puteţi arunca şi voi o privire.


#ceasMichaelKors, #ceasoriginaldamă, #ceasdamă

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !