joi, 17 noiembrie 2016

Fii altfel, fii original!

Chiar nu te-ai săturat să faci aceleaşi cadouri de Crăciun în fiecare an? Mă rog, poate nu chiar aceleaşi, dar cadouri din aceeaşi gamă, tematică, categorie? Este adevărat, Crăciunul este o sărbătoare cu multe aspecte tradiţionale şi în marea majoritate a cazurilor se petrece în familie. Dar eu cred că tradiţia aceasta poate să vină la pachet şi cu multe surprize zâmbitoare.


Nu ştiu ce veţi face voi dar eu mi-am făcut deja o listă de dorinţe pe care i-o voi trimite Moşului pe adresa lui din Laponia. Trebuie să recunosc că m-am inspirat din gama de cadouri haioase pe care am găsit-o pe magazinul online Top-Cadouri.ro, un magazin unde cu siguranţă veţi găsi ceva care să vă facă cu ochiul.


Dar cum de obicei Moşul e supărat pe mine, căci oricât m-aş strădui nu pot sta cuminte un an întreg, lista mea de dorinţe se va transforma în cadouri vesele pentru cei care înseamnă ceva pentru mine. Haideţi să vă arăt o parte din alegerile ce le-am făcut: 


Un joc de inteligenţă sub forma unui set vintage format din 3 puzzle-uri 3D, ambalate într-o cutie elegantă din lemn de sheesham.


Pentru cunoscători, un set de lux cu finisări deosebite, într-o combinaţie elegantă de lemn şi metal satinat. Neapărat însoţit de următorul tricou.


Sau, după caz, de purtat prin casă.


Iar din categoria cadouri pentru bărbaţi, căci la doamne nu mă hazardez, am mai găsit câte ceva.


Un cadou simbolic, pentru amintiri întotdeauna vii ori un cadou sofisticat pentru adevăraţii aventurieri, depinde cum priviţi lucrurile. 



Un set de jocuri elegant din gama de lux pentru serile lungi de iarnă.

Astea ar fi câteva din alegerile mele dar puteţi găsi multe alte cadouri speciale, pentru timp liber, pentru casă, copii, doamne şi chiar cadouri  de lux. Serios, aveţi de unde alege, indiferent în ce direcţie vă aruncaţi privirea. Timp să le studiaţi pe toate să aveţi şi inspiraţie să alegeţi! O experienţă plăcută vă doresc!

Oare se supără Moşu' dacă v-am arătat ce îmi doresc?

#cadouricrăciun, #cadourihaioase, #cadouribărbaţi

7 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !