duminică, 27 noiembrie 2016

Un Moş Crăciun cu farmec


Da, da, acesta sunt eu! Nu, chiar nu am febră, nu m-am trezit peste noapte cu vreun dar divin ci am fost votat. În unanimitate de către cei doi băieţi ai mei. Asta se întâmplă de câţiva ani buni încoace! De multe ori m-am întrebat ce am făcut ca să merit această cinste şi cred că am găsit răspunsul, sunt popular, sunt un tată plin de farmec. Şi asta la propriu, pentru că produsele mele de îngrijire personală sunt de la Farmec, o marcă inovatoare, o companie care înţelege ce e important pentru consumatori.


De curând am ţinut un consiliu de familie în care i-am "prelucrat". Sau, mă rog, am încercat. Le-am spus că în SUA a câştigat Trump alegerile şi se anunţă vremuri grele, că schimbările climaterice ne afectează la toţi bugetul, că până şi calota polară se topeşte şi se subţiază, cred că aţi prins ideea. La sfârşit i-am anunţat că din acest an nu mai primesc cereri verbale ci doar scrise cu autentificare, doar pe mailul dedicat. Asta ca să se evite orice neînţelegere, exact cum spune vorba aia "scripta manent, verba volant" (Doamne, deştepţi mai erau latinii ăia!).

Ieri am primit cererile propunerile lor. Gadgeturi de gaming, aparate de întreţinere musculară, nimic nelalocul lui. În afară de preţuri. Bine, ceva, ceva au înţeles ei din pledoaria mea. Au tăiat de pe listă dulciurile, cozonacii şi şampania pentru copii. Au menţionat asta, au subliniat că înţeleg greutăţile momentului şi au pus fiecare câte o poză cu un crocodil plângând, diferite, ca să nu-i bănuiesc de complicitate.

Văzând pozele din mailuri mi s-a rupt inima şi plin de remuşcări am hotărât să dau o raită pe site-ul Farmec în căutarea inspiraţiei fiind sigur că băieţii mei vor aprecia, doar este o marcă pe care consumatorii o recomandă prietenilor şi copiilor adolescenţi. Bineee, aveam şi eu nevoie, produsele mele erau deja pe terminate. Gând la gând cu bucurie, au o sectiune numită "Cadouri pentru cei dragi" unde am găsit nişte casete cadou interesante şi mai ales utile. 

Astfel pentru cel mic (16 ani şi cu 5 cm mai înalt ca mine) am ales o borsetă cadou Gerovital H3 Men Active deoarece face sală aproape zilnic. Aceasta conţine:
- un şampon hidratant cu provitamina B5 care are efect reparator, favorizează menţinerea elasticităţii părului în condiţiile în care trebuie să-şi spele părul după fiecare antrenament.
- gel de duş cu un Complex revigorant care are efect uşor răcoritor şi energizant.
- antiperspirant - deodorant cu parfum magnetic şi atractiv.


Produsele sunt recomandate pentru vârsta 16+.

Iar pentru cel mare (21 ani) am ales o borsetă cadou Gerovital H3 Men Seductive (deh, vârsta explorărilor şi cuceririlor) care conţine:
- spumă de ras cu Boswellia Serrata (tămâie) şi Alantoină ce au puternice efecte de hidratare, calmare şi catifelare a pielii. Mă gândesc că tămâia o să ţină deoparte dracul ăla de fată care parcă a băgat boala-n el.
- balsam cu efect de calmare, hidratare, ajută funcţia de barieră şi procesul natural de vindecare în caz de-i tremură mâna la bărbierit.
- antiperspirant - deodorant Seductive.


Ambele au borseta drept cadou.

Cred că i-am nimerit bine. Cu celelalte, am fost inspirat şi am rezolvat în secret de Black Friday. A mai rămas doar o tabletă grafică de căutat pentru ăla micu'. Şi bradul, dar pentru ăla o să folosesc o hologramă, să fiu şi cel mai tare ecologist nu numai cel mai tare Moş! Ho, ho, ho... 

Ia uite cum era să uit tocmai de mine! Ce, Moşu n-are voie să-şi facă daruri?


Acesta-i sigur pentru mine, e poza mea pe pachet! Serios, am barbă, mustaţă şi puţin photoshop ştiu.


Dăruieşte FARMECul Crăciunului!


Note:
- imaginile aparţin site-ului https://www.farmec.ro/
- articol scris pentru proba 23, "Dăruieşte FARMECul Crăciunului!", în competiţia Superblog 2016!

8 comentarii :

  1. Poate te razgandesti in legatura cu bradul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştiu şi eu...
      Locul bradului este totuşi în pădure, nici măcar în ghiveci nu-l văd.

      Ștergere
  2. Cine stie mai bine ca noi ce ne dorim? Cele mai sigure sunt cadourile pe care ni le facem singuri:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar parcă tot mai dorite sunt cele de la Moşu! :)

      Ștergere
  3. Nu mi-as dori brad natural, nici de l-as primi cadou. Doar eu stiu ce greu cresc; i-am replantat pe cei din ghiveci și nu toti au rezistat mai apoi. Farmec ai din plin, cu farmec ai scris și farmec voi cumpara mereu. Felicitari, bun gust ai totdeauna! Moșule, ce tanar esti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate doar tânăr ca spirit, că în rest... ca la 21 de ani! :) Mulţumesc pentru avalanşa de farmec! :)

      Ștergere
  4. ..despre Farmec doar in avalansa..se poate

    Amandoi suntem tineri in spirit, ca in rest ..subscriu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, tinereţea din spirit e cea care contează! Zic şi eu.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !