sâmbătă, 5 noiembrie 2016

I se spunea I.T.

Şi nu datorită cunoştinţelor în tehnologia informaţiei. Era pur şi simplu prescurtarea de la "inamicul telefoanelor". N-ai fi spus dacă îl vedeai pentru prima dată. Înalt, subţirel, cu ochelari, părea mai mult un şoarece de bibliotecă. Însă cunoscuţii îşi ascundeau telefoanele de cum apărea în câmpul vizual.

Totul a început din fragedă copilărie când a primit primul telefon. Doar în primul an a reuşit să zgârie/sparge/pierde nu mai puţin de 4 telefoane, dacă îmi aduc bine aminte. A urmat apoi seria Nokia 3000 care a culminat cu deteriorarea gravă a unui Nokia 3310, cel cu supranumele de "Indestructibilul". Nici în ziua de azi nu am aflat cum a reuşit, dar întâmplarea cu pricina i-a consacrat porecla. Cred că v-aţi dat seama, e vorba de băiatul meu cel mare.

Aseară, când a ajuns acasă, l-am întrebat de ce are telefonul închis. Şi mi l-a arătat.




















- Bravo băiete! De data asta ce ai mai păţit?
- Aaa, nimic grav! Am vrut să scurtez drumul, să n-o mai iau prin pasaj. Am sărit gărduţul, m-am împiedicat şi m-am sprijinit în telefon. Şi aşa doream să-mi iau unul nou!
- Păi n-ai spus că îi pui folie de protecţie?
- Ba da, dar aşteptam să se facă 18 noiembrie când e Black Friday 2016 la Smart Protection. Au protecţii bune în ofertă!


Şi dă să plece. Brusc îmi dau seama că şi mie mi-ar trebui şi ar fi păcat să nu profit de reduceri. Îl prind înainte să iasă pe uşă şi îl întreb cum dau de ei. Îmi spune, vizibil grăbit, să caut pagina de facebook SmartProtection, că de acolo mă descurc eu. După care dispare.

Intru şi întradevăr găsesc foarte uşor ce îmi trebuia, protecţia specială Tempered Glass - Ultra Smart Protection Apple iPhone SE.


Este construită din sticlă tratată termic de calitate înaltă, oferă o protecţie anti-şoc foarte ridicată, păstrând în acelaşi timp calitatea maximă a rezoluţiei. În comparaţie cu foliile normale, sticla securizată oferă o suprafaţa delicată la atingere a display-ului, utilizatorul beneficiind astfel de o experienţă plăcută la fiecare utilizare a smartphone-ului. - ne spune producătorul.






Ca să nu păţiţi ca băiatul meu şi să faceţi economii vă sfătuiesc să profitaţi de reducerile din 18 noiembrie.

#BlackFriday2016, #SmartProtection

Notă: Imaginile aparţin site-ului www.smartprotection.ro

2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !