luni, 7 noiembrie 2016

Un bun moment pentru schimbare

De felul meu sunt destul de conservator. În sensul că mă ataşez de obiecte şi cu greu le schimb. Cu excepţia situaţiilor în care acel obiect chiar nu mai funcţionează sau este foarte uzat moral. Nu sunt vânător de chilipiruri dar nici nu dau cu piciorul unei perioade de reduceri anunţate, mai ales când vine din partea unui magazin online serios, desfăşurată într-un cadru transparent şi organizat.


De această dată nu se va întâmpla chiar aşa. Televizorul încă mai funcţionează, prinde toate posturile pe care le urmăresc uzual, îşi face treaba binişor, daaar...
M-am săturat ca prietenii şi cunoscuţii care îmi trec pragul să facă, mai voalat sau chiar direct, remarci ironice la adresa bătrânului meu GoldStar. Însă paharul s-a revărsat cu adevărat în urma criticilor "dure" ale băieţilor mei, doi la număr, care se plâng că atunci când vin în vizită nu pot să-şi conecteze gadgeturile la ecran.

Aşa că, de această dată, m-am hotărât. Pe 18 noiembrie mă înnoiesc cu un Smart TV. De ce pe 18 noiembrie? Pentru că atunci la Dwyn Shop, magazinul online pe care l-am mai folosit cu alte câteva ocazii, va avea loc evenimentul Black Friday 2016.


Mă bate gândul să-mi iau un televizor LED LG Smart TV. Eu cred că e o alegere bună, voi ce spuneţi? Oricum o să mai cer şi sfatul băieţilor mei. Ca să nu mai aibă nici un fel de motiv să comenteze. Evident, îmi fac prea multe iluzii, este imposibil să nu găsească ei ceva, cât de mic, chiar şi în glumă. De parcă nu ar avea cui să-i semene.  Iar televizorul cel vechi îl voi duce la reciclare, căci aşa este frumos şi sănătos.



Oricum, nu uitaţi! În data de 18 noiembrie va fi Black Friday la Dwyn Shop! Spor la reduceri!

#BlackFriday2016 la #DwynShop

4 comentarii :

  1. Ai facut o alegere care mi-ar da si mie ghes. Sa speram ca si reducerile vor fi atractive si in felul acesta sa faca si ei vanzari si noi sa fim mutumiti de alegerile facut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper, dar ştiu că sunt profesionişti, aşa că nu-mi fac griji!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !