vineri, 18 noiembrie 2016

Dacă-i ordin, cu plăcere!

Era jumătatea lui noiembrie, o zi mohorâtă şi friguroasă. Noroc că nu mai bătea vântul chiar aşa de tare, cum o făcuse cu o zi înainte. Mă aflam în Bucureşti cu treburi de serviciu şi asta numai pentru că m-a luat gura pe dinainte că am locuit mai mult de 20 de ani în oraş. Am terminat ce aveam de făcut şi m-am îndreptat către parcarea cu plată în care lăsasem maşina.

Adâncit în gândurile mele de abia aud telefonul. Evident era şefu' care mă întreabă dacă am rezolvat. Intru imediat în alertă atunci când începe să mă laude pentru felul în care m-am descurcat. Justificat dealtfel, pentru că imediat îmi trasează o nouă sarcină. Asta că tot am terminat nesperat de repede, deci mi-a rămas destul timp. Îmi spune că săptămâna care va urma, trebuie să ia un prânz de afaceri cu un partener extern important. Şi că sarcina mea este să-i caut un restaurant cu specific mediteranean în Bucureşti, care să aibă şi bucătărie internaţională. Ambianţa trebuie să fie  deosebită, iar accesul la aeroport să fie facil. După tonul meu îşi dă seama că nu sunt din cale afară de entuziasmat, aşa că îmi pune la dispoziţie, pentru documentare, o sumă sensibil mai mare decât diurna mea.

Asta îmi strica toate planurile, aveam programată o întâlnire cu băieţii la "Fabrica de bere" în Constanţa. Brusc, mă luminez la faţă. Doar luasem o cină de afaceri, tot în cadrul unei sarcini de serviciu despre care am scris în articolul "Business & Wellness", la restaurantul Oliviers ce aparţine complexului Residence Hotels, asta cam cu o lună mai înainte.


Unde chiar şi eu care sunt mai cârcotaş, cum ar spune unii, m-am simţit foarte bine. Iar faptul că respectă designul interior şi atmosfera caldă a hotelului boutique din care face parte, este una din garanţiile reuşitei. Oricum, undeva trebuia să iau prânzul şi de ce să nu o fac într-un loc care te îmbie să revii. Aşa că m-am îndreptat plin de încredere către Arcul de Triumf. Am fost primit şi condus la masă de acelaşi personal prietenos şi zâmbitor. Am consultat meniul hotărât să profit din plin de oportunitate. Am deschis cu un carpaccio de vită din rondele fine de muşchi, cu rucola, parmezan şi ulei de măsline, care a dispărut rapid. 


Am continuat cu felul principal, la recomandarea celui care mă servea, un minion de porc din file cu sos de muştar. Îi mulţumesc de sugestie în caz că va citi, a fost pe gustul meu.


A urmat firesc desertul. De când nu mai fumez, îl poftesc mai mereu. Un nugat glace, făcut în casă, numai bun să mă pregătească pentru vremea de afară.


Aş mai fi zăbovit ceva timp pe acolo dar trebuia să mă gândesc şi la berea cu băieţii care mă aştepta şi unde nu trebuia să mă abţin, din motive de şofat, aşa cum făcusem aici când mi s-a prezentat lista de vinuri.

Am terminat şi am cerut permisiunea să fac câteva poze cu interiorul, cât să-şi facă o idee şeful. Când am explicat la ce îmi trebuie, mi s-au pus la dispoziţie, prin amabilitatea personalului, următoarele imagini (relevante, aş spune eu).




La întoarcere i-am dat şefului nota de plată, pozele şi o notiţă în care făceam evaluarea cerută şi menţiunea că restaurantul Oliviers dispune de sere şi livezi proprii iar majoritatea ingredientelor folosite sunt biologice, provenite de la producători autohtoni cu certificate de calitate şi Bio.

Se întoarce şefu' de la prânzul de afaceri. Mă cheamă în birou. Curios din fire, îl întreb cum a fost.
- Ai făcut o alegere cum nu se poate mai bună! Se întoarce şi săptămâna viitoare să perfectăm afacerea. Deşi i-a plăcut mult, ştiu de la secretara lui că nu-i place să viziteze acelaşi loc de două ori. Aşa că trebuie să găsesc o locaţie de acelaşi nivel, tot aproape de aeroport.
- Înţeleg, trebuie să fac un drum la Bucureşti! Mă sacrific, ce nu fac eu pentru binele firmei? Când doriţi să plec? - întreb eu cu o bucurie perfect ascunsă, având deja în minte restaurantul Citroniers, ce ţine de acelaşi complex hotelier. C-aşa-i la noi la firmă - Dacă-i ordin, cu plăcere!



#biorestaurant, #specificmediteranean

Note:
- toate imaginile aparţin site-ului www.oliviers.ro
- articol scris pentru proba numarul 19, "Momente unice, în restaurantele Oliviers şi Citroniers", în competiţia Superblog 2016.



6 comentarii :

  1. "Mai cârcotas" zici?! Eu m-aș mai gândi ...
    Atunci chiar sunt buni!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că ne vom întâlni în restaurantul descris de tine, Radu. Ai avut coerență în descrierea restaurantului, iar link-ul către celălalt articol despre Residence Hotels a picat la fix. :) Mulțumim pentru articol!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !