sâmbătă, 8 octombrie 2016

Nebănuitele efecte ale unei hidratări corecte

În cele ce urmează vă voi povesti o întâmplare care unora dintre voi vi se va părea amuzantă, altora frustrantă, poate un pic mai "fără perdea". Oricum aţi lua-o, după părerea mea, merită povestită.


Întâmplarea mi-a revenit în memorie în contextul provocării lansate de cei de la Blogal Initiative la care puteţi răspunde cu toţii dacă aveţi ceva de spus. Oricum, ca să vă faceţi o idee, vă invit să urmăriţi clipul de mai jos, este scurt şi amuzant iar muzica şi versurile aparţin celor de la Fără Zahăr, trupă care îmi place.



Nu contează motivele, dar am dreptate când spun că aţi zâmbit? Şi acum relatarea întâmplării.

Cadrul de desfăşurare

Vara, seară toridă, la o bere cu băieţii pe o terasă cochetă de la malul mării. De data asta, într-un grup de amici mai intimi. Între ei, domnul X, parte componentă a unui cuplu ce îşi doreşte un copil.

Întâmplarea

- Hei, X! Ia spune, aţi mai făcut progrese? - întreabă unul.
- Da, da, vrem amănunte picante! - reluăm în cor.
- Lăsaţi-mă-n durerea mea - îşi varsă X năduful golind cu nesaţ jumătatea de bere rămasă! Nu-ş' ce doctor i-a băgat în cap că hidratarea e esenţială în ecuaţie! Dar nu făcută oricum, de capul ei. Ştiinţific frate, atunci când organismul o cere şi numai în cantităţi precise! Drept urmare i-am luat şi un ceas din ăla deştept care ţipă când e nevoie de apă şi-ţi spune şi câtă! Nu vreau să vă spun cât a costat, da azi beau pe datorie. Domniţă, încă un draft la băiatu!- după care continuă pe nerăsuflate. Azi noapte, pe răcoare munceam intens la proiect şi când eram aproape de soluţia finală, ţipă drăcovenia. Pe mine nu m-a deranjat, dar iubi a oprit totul cu un gest după care mi-a spus: "Stai, trebuie să mă hidratez! Adu-mi sticla cu capac roşu!"
- Şiii?
- Tu ce crezi? Mi-a murit inspiraţia! Am făcut duş şi m-am culcat, nu înainte de a arunca, de ciudă, Testul Barza, pe care-l avem mereu pregătit! Asta-mi aduce aminte că trebuie să trec pe la farmacie şi neapărat să fac ceva cu ceasul ăla!
Urmează un hohot general, după care unul, gafeurul de serviciu, se trezeşte:
- Super! Exact ca în reclama aia în care unul se trezeşte în mijlocul poveştii să spună că a rămas fără bere! Ar trebui să o adaptezi şi tu, drept răzbunare!
- Taci băi deşteptule! Nu vezi că omu-i afectat! - se aude de undeva de la masă.

Rugămintea

Dacă aveţi momente funny, creative, inedite pe care le-aţi trăit sau auzit despre #LuguLugu sau despre testul de sarcină de după Lugu-Lugu, vă rog să le împărtăşiţi. Poate îl ajută pe amicul meu să finalizeze proiectul sau măcar îl consolează, după caz.

La final, câteva cuvinte despre Testul Barza:

Sursa


"Testul Barza este primul test de sarcină din România și, după 20 de ani de la lansare, este în continuare cel mai apreciat test. BARZA ofera rezultate rapide și sigure prin cele mai precise, sensibile și accesibile teste de sarcină, ovulație și menopauză din România. Produsele BARZA sunt acreditate FDA și CE și sunt recomandate de Societatea de Obstetrică și Ginecologie din România."

Notă: Întâmplarea povestită romanţat nu-mi aparţine. Am auzit-o offline sau am citit-o online, dar să mă bată Dumnezeu dacă îmi aduc aminte de unde. Aşa că vă rog să mă trageţi de mânecă, dacă ştiţi voi, ca să pot menţiona sursa.

15 comentarii :

  1. Felicitări pentru poveste! La fel de amuzantă cum este și clipul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta povestea si haios videoclipul(doar e vorba de cei de la Fara Zahar)!

    RăspundețiȘtergere
  3. da sigur ai auzit-o pt ca X nu a avut probleme de genu. Si cat e plecat tipul la farmacie X cel real rezolva problema

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragă X. Nu mă refeream la tine. Am spus aşa generic, ca despre o persoană căreia nu vreau să-i dezvălui numele. Oricum mă bucură că mă citeşti neinvitat.

      Toată lumea ştie că tu eşti X rapidul. Nu ai rezolvat tu de curând problema câtorva persoane? În două oraşe diferite?

      Ștergere
  4. Da, mi-a placut clipul, este antrenat si are mesaj. Iar povestioara ta e amuzanta, nu trebuie sa te pui cu hotararea femeilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ţi-a plăcut!
      În legătură cu hotărârea femeilor aş lua ca etalon timpul alegerii unui produs dintr-un magazin. :)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Pe certificatul meu de naştere scrie de jud. Dolj. Aşa că... :)

      Ștergere
  6. Circula pe net o gluma cum el lua anticonceptionale si se intreba de ce ea a ramas insarcinata, cu toate ca EL "s-a protejat". Asa si cu testul din povestea ta. L-a aruncat de ciuda inainte sa il faca macar el, asa spre amuzamentul prietenilor de pahar! :))
    Apropo... in proiectul meu, c

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am apasat enter fara sa vreau, sa continui...
      In proiectul meu, nu am mai avut rabdare sa se faca dimineata si pe la ora 4 A.M. (dupa doar cateva zile intarziate) mi-am trimis sotul la o farmacie non-stop... Asa cum trimit gravidele sotii dupa diverse bazaconii. :))
      Nu o sa uit niciodata moaca sotului cand i-am aruncat testul si a vazut doua linii! :D Chiar un moment frumos!

      Ștergere
    2. Vestea venirii pe lume a unui copil dorit este un moment frumos întotdeauna.

      Ștergere
  7. Clipul e distractiv tare, dar nici povestea ta nu e mai prejos. Ne distrezi ...cu mult farmec!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărul este că în momentul în care am văzut clipul, gândul mi-a zburat fix la povestea asta şi nici nu m-am obosit să caut alta! :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !