luni, 17 octombrie 2016

Business & Wellness

"Nu-i pentru cine se pregăteşte, este pentru cine se nimereşte!" spune cu multă înţelepciune o veche vorbă populară. Şi tare înclin spre a-i da dreptate.

Pentru cine se pregăteşte


Bâzâitul intercomului mă trezeşte dintr-o visare profund introspectivă dar creatoare (doar sunt la muncă).
- Radu, mişcă-ţi norii urgent în birou la mine! - ah Doamne, nu suport să se ia cineva de blogul meu.
Îl găsesc vorbind la telefon. Cu un gest îmi indică să iau loc iar după ce închide continuă natural:
- Îţi aduci aminte de tipul ăla din Chişinău, cel pe care l-am selectat pentru extinderea noastră acolo? 
- Da şefu'! - cum s-ar putea oare să nu-mi amintesc, doar eu am perfectat proiectul.
- La sfârşitul săptămânii va fi prezent la Romexpo pentru BIFE-SIM, târgul internaţional de mobilă. Va sta la un boutique hotel din apropiere, Hotel Arc de Triomphe parcă îi spune. Aşa că am nevoie de cazare în Bucureşti. De preferinţă în aceeaşi locaţie, un apartament pentru trei nopţi. Asigură-te că se rezolvă! Îmi întinde un dosar după care mă concediază cu un gest suveran.

Trebuie să pun la bătaie tot farmecul personal,  toată lumea ştie că hotelurile din zonă sunt rezervate cu mult timp înainte de un asemenea eveniment, dar până la urmă reuşesc. Inclusiv cu notiţa pe care scria de mână: "Ciocolată şi decor romantic/Cină romantică/Mic dejun în cameră". Îmi este imposibil să nu mă întreb cu cine se va duce (şeful fiind un burlac convins, ca şi mine dealtfel).

Pentru cine se nimereşte


O zi înaintea plecării. Sunt iarăşi chemat în birou. Nu pare prea vesel.
- Radu, eu nu mai pot merge la Bucureşti! Sunt chemat urgent în Polonia la o şedinţă. - aha, lasă să vezi cum e să-ţi frece şi ţie cineva ridichea.
- Păi şi ce să fac, anulez?
- Nicidecum, preiei totul! E prea important! Oricum, tu te-ai ocupat de proiect! - în sfârşit, ţi-ai amintit. 
- Aşa, din scurt? Trebuie să pregătesc...
- Transferi tot ce ai în lucru şi pleci să-ţi faci bagajul. Dar stai, nu poţi să pleci singur. Moldoveanul se aşteaptă să fii însoţit. Ce spui de Arina? E fată de treabă, continuă interpretând în mod greşit mutra mea plăcut surprinsă. Arina este o nouă colegă, isteaţă foc, brunetă cu ochi albaştri, înaltă exact cât trebuie şi cel mai important, este necăsătorită.
- Dacă nu are nimic împotrivă..., aprob din vârful buzelor încercând să nu-mi trădez bucuria. Dar nu am de unde să fac rost de altă cameră, nici măcar în alt hotel din Bucureşti, mă refer la unul decent, doar ştiţi!
- Vedem imediat, spune apăsând pe intercom.

Arina nu se lasă prea mult aşteptată. Şeful îi explică situaţia dându-i asigurări că mă voi comporta exemplar. Dintr-o poziţie din care nu putea s-o urmărească, îmi aruncă o privire învăluitoare, ceva gen cum se uită lupul la miel, după care spune:
- Sunt convinsă că va fi la înălţime. La ce oră mă luaţi?

Pe drumul de la Constanţa, şeful ne trasează liniile directoare pentru a putea tranşa afacerea, ne spune să nu sărim calul cu cheltuielile şi îmi atrage atenţia să am grijă de colega (de parcă eu nu mă gândisem la asta toată noaptea). În fine, îl lăsăm la aeroport şi ne îndreptăm spre hotelul aflat în apropiere ca să ne pregătim pentru prima întâlnire.

Hotel Arc de Triomphe



Ei, da! Aşa arată intrarea în acest boutique hotel. Am fost şi mai impresionaţi de eleganţa recepţiei amenajată cu stil, unde am fost întâmpinaţi de un personal zâmbitor şi prietenos.


Am fost anunţaţi că partenerii noştri au sosit şi că ne vom întâlni la cină în restaurantul hotelului după care am fost conduşi în apartament unde camerele decorate în acelaşi stil, cu mobilier din lemn masiv din cireş ori stejar (să nu uităm, lucrăm în industria mobilei) şi ţesăturile englezeşti din lână sau bumbacul egiptean ne-au dat frumoase asigurări că vom avea o vizită de lucru dacă nu memorabilă cel puţin deosebit de plăcută.



Facilităţile apartamentului sunt numeroase, bine gândite (le-am folosit din plin) şi justifică pe deplin cele patru stele. Am remarcat în special serviciul de spălătorie-curăţătorie şi pe cel de menaj. Iar dacă vă întrebaţi de ce fel de servicii am mai beneficiat în cameră puteţi încerca să le aflaţi dând click aici.

A urmat o conversaţie spumoasă la cină, în restaurantul Oliviers, în compania partenerilor. Am avut o experienţă gastronomică interesantă şi plăcută. Tacit s-a hotărât ca afacerile să rămână pe zilele următoare.

Am ispitit-o pe Arina cu o şedinţă de spa,  saună şi jacuzzi. Spre bucuria mea a acceptat imediat.


În mod sigur este una din cele mai inspirate săli de SPA din Bucureşti, cel puţin din câte am văzut eu. Iar masajul după o zi plină şi destul de obositoare este cu adevărat o binecuvântare pentru trup dar şi pentru minte. Mai ales când este făcut de maseuri terapeuţi profesionişti. Poţi alege între mai multe tipuri de masaj: de relaxare, cu pietre calde sau cu bambus. Cum sunt mai curios din fire, în cele trei zile le-am încercat pe toate, deh, am fost foarte solicitat. Arina a experimentat şi împachetările cu ciocolată, vin, piper şi spirulină.

Cu dormitul am rezolvat elegant, punând un pled făcut sul între noi. Dacă era să se întâmple ceva, amândoi eram adulţi fără obligaţii şi responsabili (oare?). Oricum ar fi fost păcat de tot decorul, ciocolata şi mesele în cameră pe care şi le rezervase şeful.



Timpul parcă a zburat între discuţiile de afaceri, la hotel ori la Romexpo, plimbări prin cele două parcuri din vecinătate, Herăstrău şi Kiseleff, sau vizite la Muzeul Satului şi Antipa.

Ne-am despărţit cu greu de micul şi cochetul hotel în care voi reveni cu plăcere şi îl voi recomanda cu drag.

Imediat după ce l-am recuperat de la aeroport şeful a pus două întrebări:
1. Dacă am bătut palma în condiţiile stabilite. Aici am răspuns amândoi cu un hotărât da.
2. Dacă e cazul să se pregătească de nuntă. Am bufnit amândoi în râs ridicând din umeri.


#RESIDENCEHOTELS


Note: 
- Articol scris pentru proba numărul 6, "Turist în Bucureşti, oaspete la Residence Hotels" în competiţia Superblog 2016
- Imaginile aparţin www.residencehotels.com.ro
- Personajele, pe bună dreptate, sunt fictive, orice asemănare de nume fiind pur întâmplătoare.

16 comentarii :

  1. Pe frigul si ploaia asta ar merge numai bine o sedinta spa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine acest hotel . Are o eleganta aparte !

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos Hotel. O sa il recomand si eu unor prieteni care vin din Italia inainte de sarbatori si vor sa stea la un hotel din Bucuresti cateva zile pana sa plece in Maramures.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu as sta la asa hotel, nu stiu daca mi-as permite, dar as sta. E ca intr-un conac boieresc, insa tot astept sa se intample ceva...gen actiune politista, sau macar sa coboare niste actori dintr-un film cu seductii și flirt. Te descurci, iți duci norii unde vrei tu, se pare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta e impresia pe care o lasă. Numai că boierii sunt de pe alte meleaguri. Acţiune? M-a mâncat un pic tastatura dar fără 10k cuvinte nu ieşea. :) Iar cu restul sunt discret. :)

      Ștergere
  5. Dupa cateva am vazut te-ai lasat greu dus la intalnire dar cred ca si mai greu te-ai lasat intors de acolo. Zii "zau"ca n-ai mai fi stat in asa loc

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !