marți, 11 octombrie 2016

Rent A Car Bucureşti

Sunt convins că toată lumea a auzit de acest serviciu de închirieri auto. Dacă nu direct, măcar dintr-un film sau dintr-o carte ori o reclamă. Este un serviciu aflat într-o continuă expansiune ca efect al globalizării şi implicit a creşterii mobilităţii în acest context. Serviciu de închirieri maşini exista la noi în ţară şi înainte de 1989 numai că era puţin cunoscut şi disponibil doar unor cercuri restrânse.

În mod firesc, serviciile din această gamă, au tendinţa să se uniformizeze şi o luptă acerbă se dă pentru acele diferenţe subtile care fidelizează clientul, cele mai multe spre beneficiul direct al acestuia.



De curând am fost întrebat de un fost coleg de şcoală generală şi liceu, acum neamţ cu acte şi toate cele, dacă pot să-i recomand o companie de închirieri auto din Bucureşti. Venea la întâlnirea de 30 de ani de la terminarea liceului şi dorea să-şi viziteze şi mama rămasă în ţară. Sincer, am rămas câteva clipe blocat, eu nu folosesc acest tip de închiriere, firma la care lucrez având suficiente maşini de serviciu. Noroc de colegii aflaţi în blogroll, graţie cărora am putut să-i dau o îndrumare rapidă către AMS Rent A Car.


Trebuie să mărturisesc că am stat ca pe ghimpi până s-a terminat povestea, după ce a preluat maşina de la Otopeni, unde a aterizat. Îmi era frică de eventuale reproşuri. Când l-am întrebat ce părere are despre recomandarea mea mi-a răspuns scurt:
- Foarte bună! Am fost mulţumit!

Oare toţi nemţii or fi aşa? Sau doar ăştia adoptaţi? -  m-am întrebat retoric. Văzând privirea mea nedumerită şi poate vag mustrătoare, a continuat.
- Da, mă da! Poţi să scrii despre ei, ce credeai că nu ţi-am văzut blogul? A fost o experienţă cu nimic mai prejos decât în restul ţărilor civilizate în care am călătorit. Hai că mă duc să fac check-in-ul!

Jur că n-a mai vrut să spună nimic. Numai la despărţire mi-a şoptit că pe blogul companiei este un mic ghid de închiriere maşină în România. Pe care vă sfătuiesc serios să-l consultaţi!

16 comentarii :

  1. Inchirierile auto sunt un serviciu in plina dezvoltare in tara noastra.

    RăspundețiȘtergere
  2. E greu sa multumesti un neamt fie el si de imprumut:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare un serviciu mai mult decat necesar si sa speram ca se va dezvlta si la noi asa cum vad ca promit

    RăspundețiȘtergere
  4. Afaceri care merg si sunt necesare oricarei societati civilizate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Noua ne-a cerut o ruda masina cand a venit in tara. Sotul i-a spus politicos ca "Masina e ca nevasta. Nu se da nu se imprumuta" si i-a recomandat politicos sa apeleze la o firma de inchirieri masini. Ruda l-a intrebat care e pretul daca ne plateste si i-a dat un scor din ala de l-a facut sa renunte si sa sune direct la firma de inchirieri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O să devină popular serviciul ăsta şi pe la noi, cât de curând.

      Ștergere
  6. Serviciul de inchirieri auto se bucura de foarte multa popularitate si in tara noastra, in general cei care vin din afara utilizeaza frecvent aceste firme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este! Important este să aibă o experienţă plăcută, ca să dorească să o repete.

      Ștergere
  7. Nu este deloc greu sa multumesti un neamt, daca oferi servicii de calitate cu siguranta va apela si a doua oara la tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Atat timp cat oferi servicii de inchiriere masini la standarde inalte, orice client, fie el din afara, fie el din Romania, va fi multumit. Si automat se va intoarce tot la tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, dar cred că ştiţi asta mai bine decât mine. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !