miercuri, 26 octombrie 2016

Personajul Mike

Vă mai aduceţi aminte filmele anilor '90? Eu da, chiar cu plăcere! Cred că a fost o perioadă bună pentru cinematografie. Din păcate le vedeam după o bună perioadă de timp de la apariţie! Ideea este că şi după atâţia ani, o parte din acele filme le revăd şi acum cu plăcere.

De aceea, nu mică mi-a fost bucuria când am aflat că o bună parte dintre ele le pot urmări în această perioadă la TNT. Şi desigur multe alte filme şi seriale.



Iar dacă tot am aflat, mi-am spus că ar fi bine să ştiţi şi voi, ştiu cât de ocupaţi sunt cititorii mei. Aşa că v-am pregătit o listă cu aceste filme, în ordine alfabetică:


Addams Family Values - The Addams Family - Barbarella - Batman - Batman & Robin - Batman Forever - Batman Returns - Beetlejuice - Blade - Blade: Trinity - Blood Diamond - Chinatown - Crocodile Dundee - Crocodile Dundee II - Demolition Man - Devil's Advocate, The - Eyes Wide Shut - Final Destination - Gladiator - Hamlet - Interview With the Vampire: The Vampire Chronicles - Kindergarten Cop - Last Samurai, The - Mad Max 2: The Road Warrior - Mad Max Beyond Thunderdome - Matrix, The - Mortal Kombat - Postman Always Rings Twice, The - RocknRolla - Se7en - Shining, The - Superman - Superman II - Tango & Cash - The Love Guru - Top Gun - Twelve Monkeys - Waterworld - Wild Wild West - Zoolander

Nu ştiu voi, dar eu mi-am dorit să intru în pielea multora din personajele din filmele de mai sus. Totuşi dacă ar fi să aleg, preferatul meu ar fi Mike, personajul din Crocodile Dundee mai ales în prima parte, cea cu "jungla" australiană. Filmul a fost considerat ca fiind cea mai bună comedie a anului 1986. Are aventură credibilă, are peisaje superbe şi replici umoristice inteligente de foarte bună calitate, mă rog, gusturile pot diferi. Sunt oarecum ataşat de această primă parte datorită faptului că până am terminat armata am fost un asiduu "explorator" al zonelor sălbatice autohtone, păcat că acum, din inconştienţă şi nepăsare, se împuţinează pe zi ce trece (curios, populaţia României nu s-a mărit). Aaa, da! Îmi plăcea la nebunie vesta lui din piele, cred că aş fi dat orice să am una în facultate. Povestea se mută de pe la jumătatea filmului, în New York unde “minunea din Down Under” reuşeşte să zguduie din temelii marele oraş. Părerea mea - este cel mai bun din serie dar şi celelalte merită văzute. Dacă v-am trezit interesul, acesta dar şi celelate personaje din filmele de mai sus vor putea fi văzute în această perioadă pe TNT.

În plus am avut o mulţime de experienţe personale cu un anumit crocodil. Prin care am trecut împreună cu fiul meu, pe vremea când avea 4-5 ani. Să vă prezint monstrul:

Sursa



Mai jos vă pun câteva poze cu personajul îndrăgit de mine:




Sper că v-a plăcut această scurtă incursiune în istoria recentă a filmului şi că informaţiile o să vă fie de folos.
Personajul vostru preferat care este?

Notă: Sursa imaginilor

10 comentarii :

  1. Câte amintiri mi-au revenit în minte citin articolul tău. Mi-era dor de un film ca pe vremuri. Mulţumesc de informaţie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Crocodilul a fost tare de tot, mai ales prima parte. :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa nu-mi aduc aminte de acele filme? Parca ieri le-am vazut! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut si asta, dar din lista TNT m-as uita intai la Matrix si la Mad Max, pe urma si la Blade. De fapt sunt multe care imi plac si imi pare bine ca exista un post care le aduna pe toate.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !