luni, 31 octombrie 2016

Soluţii potrivite pentru probleme nedorite

Lucrez într-o firmă unde fiecare are birou propriu, cu secretariat şi cu depozitul aferent. Clienţii noştri provin din toate mediile, însă ponderea cea mai mare (ca număr) o au persoanele fizice din marile oraşe. Care au adrese din cele mai năstruşnice, pitite în cele mai neaşteptate locuri astfel încât un traseu pe hartă către ei ar descrie perfect mişcarea browniană în gaze. În schimb n-au timp să ajungă la sediu.


Mişcarea browniană

Aşa că ne deplasăm noi cu biroul la ei, ca în vorba aia cu Mahomed şi muntele. Cred că aţi ghicit deja, birourile noastre, împreună cu acareturile menţionate, sunt de fapt maşinile de serviciu, nişte drăguţe VW Polo. Deşi aceste maşini sunt micuţe, bine adaptate traficului urban, nu scapă de problemele generate de parcări (unele de-a dreptul imposibile), de răutatea oamenilor (zgârieturi, ştergătoare smulse, roţi înţepate, oglinzi deteriorate), de traficul infernal (la care se adaugă faptul că trebuie să răspunzi la trei telefoane în timp ce te orientezi după harta de taximetrie), mai ales într-un oraş precum Bucureştiul. Maşinile sunt toate asigurate CASCO, principala problemă care ustură buzunarul firmei fiind timpul pierdut atât în trafic cât şi în service.

Fiind cel mai vechi în branşă, un adevărat dinozaur cum se şopteşte pe la colţuri, conducerea îmi trasează sarcina mă roagă să găsesc o rezolvare a problemei. Dacă-i ordin cu plăcere, îmi spun în gând după ce îmi aduc aminte de un fost coleg de  facultate, în prezent manager de flotă la o firmă cu obiect de activitate asemănător. Apelez discret la fondul de protocol şi îl invit la "o bere", tot era rândul meu să fac cinste. 

Intru direct în subiect şi îi explic rapid problema care mă frământă. Se uită amuzat la mine şi îmi spune:
- Era şi timpul să intraţi şi voi în rândul lumii! Că hărţile alea cu care umblaţi voi erau ultimul răcnet în materie secolul trecut. Apropo, mai au foi întregi?
- M-ajuţi sau... ?
- Bine, bine dar mai dai un rând. Voi n-aveţi chiar cele mai noi maşini de aceea îţi recomand să pui pe ele o navigaţie auto, în speţa ta o navigaţie universală. Are modul GPS integrat şi asta îţi rezolvă una din probleme.


- Dar...
- Stai că n-am terminat. Mai are carkitul pentru convorbirile telefonice şi controlul comenzilor la volan, care bifează şi aceste probleme.




- Hai continuă, nu mă pot duce doar cu atât la şefi!
- Se poate conecta o cameră de marşarier, putem marca şi problema parcării. Apropo, camera se primeşte cadou dacă vă mişcaţi repejor! Şi multe altele, dar mai fă şi tu un pic de cercetare că parcă m-ai invitat la o bere!



- Bineee, mă! Şi unde le găsesc eu p-astea?
- Ai dreptate, n-ai de unde şti, că ăştia nu se ocupă cu hărţi de hârtie. Este vorba de Edotec! Îi recomand pentru că au o gamă variată de produse disponibilă în stoc, suport tehnic dedicat, produsele comercializate sunt testate, livrare gratuită pentru tot ce-ţi trebuie ţie şi garanţie 2 ani dacă vă ţin hârburile până atunci.


A doua zi, mă prezint la sediu cu lecţiile făcute iar la plecare spun:
- Cred că ştiţi că sunt un bun negociator. Sunt sigur că pot reuşi să vă obţin camerele de marşarier gratuit. Asta ca să vă demonstrez că merit şi eu o mică primă!

Nu ştiu dacă ştiţi, dar eu scriu pe blog. De aceea vreau să vorbesc personal cu cei de la Edotec să văd cum pot face ca să-mi dictez articolele în timp ce conduc, să mai câştig ceva timp.

Note:
- Articol scris pentru proba numărul 11, "Navigaţi în lumea gadgeturilor auto!", la competiţia Superblog 2016.
- Imaginile care nu au specificată sursa aparţin site-ului www.edotec.ro

6 comentarii :

  1. Asta cu camera de marsarier mi se pare o idee foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, mereu am avut senzori de parcare și mi-au fost utili; acum de la zi la zi apar altele. Firma asta cred ca-mi poate rezolva problema vorbitului in masina, la telefon. Sotul meu ar fi tare fericit, caci el e cel care se fâțâie non stop. Faine informații! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să mă fi văzut prin 93-94 vorbind la telefon din maşină (chiar era cât o cărămidă şi aproape la fel de greu). Pur şi simplu erau şoferi care rămâneau cu gura căscată. :)

      Ștergere
  3. Ar fi mult mai bine daca toate masinile ar fi controlate de un computer si ar putea sa se sincronizeze perfect!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !