vineri, 14 octombrie 2016

Mereu în mişcare

Să mă prezint! Sunt o ştampilă din marea familie Colop, ramura Pocket Stamp Plus 20. Sunt multifuncţională şi mereu la îndemână. Pe birou sau chiar pe drum. Stau cuminte oriunde sunt pusă - în buzunar, cu şnur sau ca breloc de chei. Am şi abilităţi, mă deschid şi ştampilez, fiind nevoie doar de o singură mână pentru asta. Sunt prezentabilă, uite şi dovada:


Era să uit, sunt din gama Microban, şefu' (mai degrabă un bun prieten, doar suntem nedespărţiţi) este scrupulos când vine vorba de microbi, bacterii şi alte lighioane asemănătoare.

Dormitam alene în căldura buzunarului de la sacou. Mă trezeşte mirosul de cafea proaspăt râşnită amestecat cu cel de after shave de calitate, aşa cum m-a obişnuit în fiecare dimineaţă. Urmează micul ritual, adică o cafea turcească şi o ţigara subţire de foi. Aspir cu nesaţ, nu sunt fumătoare dar îmi place aroma inconfundabilă. Sună telefonul şi după tonalitate îmi dau seama că va urma o zi plină.

Câteva cuvinte despre şeful meu (nu că n-ar merita mai multe). Este consultant la o companie internaţională de vânzare a unor sisteme de curăţenie profesionale şi printre altele se ocupă cu evaluarea agenţilor de vânzări pentru accederea în diverse poziţii superioare. Este convins că procesul de vânzare trebuie să fie onest şi transparent, la fel şi oamenii implicaţi, fără a neglija pregătirea profesională şi abilităţile înnăscute. Cum evaluarea se face în acţiune directă (clientul este parte a procesului de vânzare), trebuie să fie mereu "la patru ace".

Cum vă spuneam, astăzi avem de alergat. Prima evaluare. Deşi acţiunea s-a încheiat cu o vânzare, nu sunt scoasă  din buzunar. Şi pe bună dreptate. Şeful a trebuit să intervină de prea multe ori ca să corecteze exagerări ale performanţelor produsului (uneori chiar funcţii inventate ad hoc). Încă nu-i copt, i se va explica asta în şedinţa săptămânală.

Încă două evaluări. Motive diferite, acelaşi rezultat. Lâncezesc în continuare în buzunar. Las' că vine şi vremea mea!

Şi uite că a venit. Din tonul prezentării îmi dau seama. Of Doamne, sper să n-o zbârcească! Băiatul e sincer, entuziast, prezintă produsul cu emoţie dar absolut onest. Păcat că nu s-a încheiat cu o vânzare, băiatul chiar merita. Hai şefu', nu fii rău! Încet, încet duce mâna la buzunar şi... iată-mă-n acţiune!


Aplicând propria-mi amprentă (deh, a beneficiat de personalizare):


Aceasta, pe fişa lui de evaluare de azi, va arăta că cel în cauză este "copt" pentru a avansa având competenţele şi abilităţile necesare. Sunt mândră de mine, până la urmă este o mare responsabilitate să ai în "amprentă" destinele unor oameni.


Tot aşa am ţinut-o restul timpului şi la sfârşitul zilei număram nu mai puţin de trei acţiuni dintr-un total de 12 evaluări. Cu excepţia pauzei de prânz, şeful nu s-a odihnit o clipă.

Ajunşi pe seară acasă, am crezut că o să cadă lat. Da de unde? A făcut un duş şi a deschis laptopul să vadă de blogul lui. Doamne, tare mai sunt geloasă! Deşi, ca să fiu sinceră n-am motive. Fiecare cu timpul lui. Oare, ar fi cazul să-i sugerez (văd eu cum, prin telepatie de exemplu) să-şi facă ştampile pentru blog? Măcar una (de fapt un Printer 30)? Personalizată cu un ImageCard cu nori (că tot îi iubeşte atât de mult)? Am ochit eu pe undeva o poză faină făcută de colega lui, bloggeriţa Diana Slav. Cam aşa ar arăta, ce ziceţi?


Adânc în noapte, am adormit. Eu, la căldurică, în buzunarul sacoului, el probabil zâmbind la norii lui. Şi uite aşa a trecut o zi din viaţa unei ştampile.

#Ştampile #COLOP

Note:
- Poveste scrisă pentru proba numărul 5, "O zi din viaţa unei ştampile", la competiţia Superblog 2016.
- Imaginile, în afară de cea menţionată, aparţin site-ului www.colop.ro

12 comentarii :

  1. Ce dragut! O stampila cu sentimente. O sa ma uit mai atenta la aia de la birou, ca prea am trantit-o cu naduf astazi pe niste adrese.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poti sa o personalizezi? Cum ar fi sa pui flacari pe ea :D :))?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai exista si alt tip de stampila in afara de Colop??

    RăspundețiȘtergere
  4. ...mamă, ce fain! Sa-mi faci și mie niste stampile de astea, am idei o mie, dar lasa..bine ca stiu unde, de acum. Cat imi place cea cu norii. Foarte plăcut articolul tău! Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de urare! Dacă vrei îţi dau de la mine, am o cutie cu suporţi Colop şi îi faci doar amprenta. Dar nu cred că se justifică curierul.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !