vineri, 7 octombrie 2016

Săptămâna mea secretă.

A doua decadă a lunii noiembrie este rezervată pentru mine. Un fel de cadou de suflet pe care mi-l fac, după trecerea zilei mele de naştere. Această perioadă o petrec cu mintea deschisă, ca o foaie albă neîncepută, într-un loc unde n-am fost niciodată şi unde pot descoperi, cu mirare de copil, oameni, locuri, obiceiuri şi senzaţii. Consider că este revitalizant să pot face asta şi n-aş renunţa pentru nimic în lume la bucuria de a spune "Uau!" cu sinceră uimire.

Făceam aşa ceva şi în perioada adolescenţei. Am avut un bun prieten, Ovidiu (Dumnezeu să-l odihnească), cu care în perioada de vară, la fiecare sfârşit de lună, mă duceam în gară (la diferite ore, noaptea, fără sau cu foarte puţini bani în buzunar), şi aşteptam primul tren rapid sau accelerat care oprea. Ne suiam şi coboram la capăt sau unde ne dădea jos naşu', după noroc. Micul meu bagaj de mână, gratuit călătorea şi el; conţinea tricouri, schimburi, mici prostioare şi raţii de supravieţuire, adică conserve. Ovidiu avea mereu cu el chitara. Aşa că dacă ar fi să se stabilească paternitatea conceptului de city break low cost, eventualii juraţi ar avea serioase probleme. Cumva, acolo îşi are rădăcinile acest obicei al meu, pe care îl respect cu sfinţenie de vreo 15 ani.

Impetuozitatea tinerească a zburat odată cu vârsta, înţelepciunea şi cumpătarea luându-i locul, sper eu (cei mai mulţi cunoscuţi, în special doamnele nu ar prea fi de acord). Aşa că iată-mă, în faţa laptopului, planificând mica mea aventură în necunoscut. Sincer, nu cred că aş fi procedat aşa dacă un bun prieten nu mi-ar fi vorbit în termeni călduroşi despre Ryanair, o companie low-cost ce asigură zboruri economice pentru vacanţe europene şi nu numai.



Pe acest prieten al meu l-am rugat să-mi planifice călătoria şi bine am făcut. Numai să vedeţi ce zboruri convenabile mi-a ales atât ca şi costuri dar ca şi planificare. Prind mijlocul săptămânii, evitând astfel aglomeraţia de week-end şi fix în perioada dorită. 


Nu m-a lăsat inima să nu vă arăt. Sunt sigur că o să vă bucuraţi pentru mine, mai ales că economiile făcute (Ryanair, ai ştiut că vine ziua mea?) îmi vor permite să savurez pe îndelete vestita bere belgiană şi cartofii prăjiţi franţuzeşti. Asta în timp ce plec de la Manneken Pis s-o caut pe sora lui, Janneke Pis, aflată pe Impasse de la Fidélité dar şi pe câinele lor, Zinneke Pis, uşor de recunoscut, are piciorul ridicat spre un stâlp pe Rue de Chartreux. Asta e, prietenul n-a putut sau n-a vrut să mă lase să le descopăr de unul singur, de la localnici.

Dar nu-i nimic, de fapt a fost doar o simulare care să mă ajute să învăţ rapid să îmi organizez o călătorie. Adevărata mea destinaţie este şi va rămâne secretă. Gândurile îmi zboară spre o destinaţie cu oameni prietenoşi, cu pajişti veşnic înverzite, populate de spiriduşi. Trebuie să mă opresc şi să sper că nu aţi ghicit deja. Voi folosi tot compania Ryanair şi asta pentru că:

"Indiferent de destinație, Ryanair oferă pasagerilor multiple facilități: politica celor 2 bagaje gratuite la bord, reduceri pentru familii, check-in pe mobil, programul Always Getting Better, promoții periodice, noul interior al aeronavelor, divertisment la bord etc."
















#citybreak cu #Ryanair

Note:
- poveste scrisă pentru proba numărul 2 de la  competiţia Superblog 2016.
- imaginile aparţin www.ryanair.com

10 comentarii :

  1. Mi-ai deschis pofta de calatorii. Acu as pleca undeva in tarile calde!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante escapadele tale din tinerete, cu suitul in primul tren, nu stiu daca as avea curaj sa fac asa ceva. De plecat, in prezent as pleca neaparat pe o insula tropicala si de preferinta cu cat mai putini oameni pe ea. E bine de stiut ca exista companii unde poti afla reduceri si pentru buzunare mai putin pline.

    RăspundețiȘtergere
  3. Voi profita de oportunitate. Mulțumesc pentru informație!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca Ryanair este alegerea perfecta pentru o vacanta. Daca iti rezervi biletele din timp, cu siguranta vei plati un pret incredibil de mic, cea ce face orice vacanta mai placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta este şi părerea mea. Mulţumesc de trecere şi te mai aştept!

      Ștergere
  5. Am avut și eu o singură aventură de acest gen: urcat în tren și plecat unde am văzut cu ochii. A fost plină de peripeții și îmi aduc aminte cu drag de ea, chiar dacă au fost și pericole pe alocuri. Noroc că nu eram singură! :D

    Faină poveste!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc! Am vizitat destul de multe oraşe din ţară aşa, au rămas şi prietenii. Probabil datorită chitarei.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !