miercuri, 19 octombrie 2016

O fi uşor să deschizi o cafenea?

Dacă aş dori să deschid o cafenea, m-aş gândi de mai multe ori înainte de a trece, de unul singur, la amenajarea ei. De ce? Pentru că sunt om şi, oricât de mult mi-ar plăcea să fie aşa, nu mă pot pricepe la toate.

Cafenea, cafenea. Dar unde, pentru cine, care este intervalul de timp vizat? Acestea sunt doar câteva întrebări la care trebuie să am un răspuns. Pentru că una este o cafenea deschisă la periferie, alta este în centru, în mall ori zone de afaceri, de fiţe, de relaxare sau pe lângă facultăţi şi licee.

Apoi trebuie să stabilesc comportamentul clienţilor. Vin pentru un mic dejun frugal înainte de a merge la birou, în pauza de prânz sau în cele dintre cursuri ori pentru un moment de relaxare? 
Mă gândesc cumva la o tematică? Vreau ca numele cafenelei să se reflecte în amenajare?

Trebuie să mă gândesc la nevoile de ventilaţie sau cum să creez cu sistemul de iluminare, puncte de atracţie ori zone de interes. Şi nu în ultimul rând, bugetul meu îmi permite să realizez ceea ce îmi doresc? Adică, o locaţie mică care să pară aerisită, amenajată elegant dar cu cât mai multe mese, toate astea cu o investiţie cât mai mică.

Vedeţi la câte întrebări trebuie să aveţi răspunsuri? Tocmai din aceste motive aş apela la profesionişti. Aceştia îţi pot economisi timp, doar există şi alte aspecte care îţi solicită atenţia, şi de multe ori şi bani, dacă faci alegerea potrivită. Eu m-aş orienta către Evo horeca, o companie certificată, cu experienţă, orientată spre nevoile clientului. Poate de aceea portofoliul Evo horeca este atât de vast.


Proprietarii a două spaţii amenajate de ei, pe care le-am vizitat, i-au caracterizat cu trei cuvinte: 
Profesionalism - Onestitate - Flexibilitate. Să le vedem acum amenajările:

Prima ar fi Alexandros Greek Center, despre care am în plan să scriu, în viitorul apropiat, un articol. Este aproape de mine şi este un loc în care mă duc cu plăcere. Are mai multe variante de amenajare.


sau aşa


Aici se observă piese de mobilier de la Evo horeca














A doua locaţie este în cadrul restaurantului Royal din Tecuci. Patronul îmi este amic din adolescenţă şi am băut împreună o cafea (atât vă spun vouă) cu ocazia vizitei făcute la sfârşitul lui septembrie.





Ce spuneţi, vă plac? Partea frumoasă este că nu se ocupă doar de cafenele, ci de amenajări pentru o largă gamă horeca. Sper ca sugestiile mele să fie de folos şi să mă chemaţi când vă veţi deschide cafeneaua!

#EVOhoreca 

Notă: Imaginile aparţin www.evohoreca.ro

10 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !