sâmbătă, 17 septembrie 2016

PARCĂ AU ŞTIUT CĂ RENOVEZ

Fix baia şi bucătăria

Şi nu oricum. Scot toate, dar absolut toate instalaţiile şi mobilierul specific şi le înlocuiesc cu unele noi, după placul şi bugetul meu. Sincer, de câte aţi vrut să procedaţi aşa? Căci dacă îmi spuneţi că vă plac cârpelile, pur şi simplu nu vă cred.

Nu ştiu cum sau de ce s-a întâmplat, dar acum câteva zile am primit o rugăminte de la cei de la Evivo.ro ca să-mi arunc o privire pe site-ul lor şi să le spun cam ce părere am despre produsele lor. Nu mi-au promis nimic dar au vorbit frumos. Şi pentru că şi eu eram în căutare de idei vă arăt ce am găsit pe acolo, de fapt ce mi-a plăcut. Deh, gând la gând cu bucurie, cum spune o veche vorbă.



Chiar de la prima vedere nu am cum să nu remarc uşurinţa de navigare pe site, bogăţia de informaţii utile, preţurile de bun simţ şi faptul că au produse originale la care oferă garanţie de până la 15 ani. Transportul este gratuit pentru comenzi de minim 300 Ron, plata se face la livrare, produsele ajung la destinaţie în maxim 48 de ore.

Între o o chiuvetă de bucătărie din granit şi o chiuvetă de bucătărie din compozit, sigur aleg o chiuvetă din granit, am eu o afinitate pentru acest material. Pentru că sunt un om chibzuit, în sensul că îmi planific cu grijă bugetul, mă uit cu atenţie la  promoţii şi personal mi-aş alege un set chiuvetă granit cuvă ISAO (l-am scris aşa ca să-l găsiţi mai uşor).

Din capitolul “baterii sanitare de baie şi bucatarie” negreşit aş alege baterii şi accesorii retro. Deh, gusturile parcă nu se discută.

Pentru baie neapărat trebuie să vă uitaţi la paneluri de duş cu hidromasaj şi la accesorii de baie. Duşul cu hidromasaj este o constantă pentru mine.

Vă arăt şi câteva imagini, nu multe, doar cât să vă incite curiozitatea. Voila!





Sper din tot sufletul să vă placă alegerile mele. Dar puteţi găsi pe site, pe care vă recomand călduros să-l vizitaţi, ceva pe placul vostru.

#evivo.ro







Tag-uri: accesorii de baie, baterii sanitare de baie si bucatarie, baterii si accesorii retro, chiuveta bucatarie compozit, chiuveta bucatarie granit, evivo, paneluri de dus cu hidromasaj


4 comentarii :

  1. Mie mi-a ramas gandul la chestiile alea din granit, macar o chiuveta sa-mi iau, vad eu cum fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Culorile de baza la noua casa imi sunt alb, gri si negru. Va merge perfect cu asemenea obiecte.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !