miercuri, 7 septembrie 2016

PROBĂ DE ANGAJARE

Finală şi eliminatorie 

Dintre cei peste 20 de candidaţi pentru postul de şef flotă vehicule cu motoare de sarcină mare, s-au calificat doar 3 pentru acest ultim test, pe care îl vor susţine chiar cu şeful cel mare, după cum au fost anunţaţi deja.


Tensiunea pluteşte în aer, toţi sunt conştienţi că la acest nivel adversarii sunt bine pregătiţi şi se întreabă oare ce va face diferenţa. Intră în încăpere şi directorul general, le face semn să se aşeze şi li se adresează:
- Domnilor, după cum bine ştiţi doar o singură persoană poate ocupa postul. Aţi parcurs cu brio toate etapele anterioare şi cum timpul este preţios pentru fiecare dintre noi, vă voi adresa o singură întrebare la care aştept un singur răspuns însoţit de argumente. Pentru o mai bună comunicare vă rog să vă conectaţi la reţeaua firmei cu parolele primite la intrare.

Urmează o mică pauză pentru ca toată lumea să fie pregătită după care întrebarea apare pe ecranele concurenţilor: 
- Cunoscând specificul flotei care ar fi uleiul de motor pe care l-aţi folosi întotdeauna dacă aţi obţine postul?

Doi dintre concurenţi arată uşoare semne de nelinişte în timp ce al treilea zâmbeşte încrezător. Vom urmări răspunsul celui din urmă:
- Fără îndoială aş folosi noul Shell Rimula Ultra 5W-30 obţinut prin Tehnologia Dynamic Protection Plus datorită avantajelor pe care le oferă. Acestea pot fi urmărite în clipul următor:



  1. Indiferent de condiţiile de drum şi de intemperii, oferă o protecţie excelentă împotriva uzurii motorului.
  2. Vehiculele vor putea să ruleze continuu mai mult timp, chiar şi în condiţii severe, deoarece Shell Rimula oferă o mai bună protecţie împotriva uzurii motorului cu până la 56%, o durată extinsă de viaţă a uleiului şi o economie de combustibil de 2%, semnificativă având în vedere miile de kilometri parcurse de fiecare camion anual.
  3. Noua tehnologie inovatoare este o combinaţie unică între Shell PurePlus (tehnologie a companiei Shell) şi Adaptive Aditiv Technology, special creată pentru a combate acumularea acizilor şi a depozitelor în zone vitale cum ar fi baia de ulei, pistoane, cilindri şi supape.
  4. Este cel mai recent produs din gama de uleiuri Shell Rimula pentru motoare grele diesel, recomandat în special pentru motoare Euro 5 si Euro 6 (dar şi Euro 4) sau cele echipate cu sistem de recirculare a gazelor de eşapament (EGR).
Acum cred că puteţi să vă daţi seama şi singuri, fără teama de a greşi, cine a obţinut postul.


#DynamicProtectionPlus , #ShellRimulaUltra



Sper că de acum înainte toţi concurenţii să dea un răspuns corect la această întrebare.

9 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !