luni, 19 septembrie 2016

M-AM HOTĂRÂT

Să intru-n rândul lumii.

Şi voi începe cu telefonul, mai ales că de ceva timp mă roagă insistent să-l scot la pensie.


Înclin să-i dau dreptate, cred că este timpul să se odihnească şi el. Cu mulţi ani în urmă, credinciosul meu Nokia 6630, vedea în jur numai priviri admirative. Acum, dacă mai primeşte câte una, cel mult îngăduitoare.

Cum sunt obligat de viaţă să ţin măcar pasul cu cei doi băieţi ai mei, e musai să mă orientez către un smartphone. Recunosc, nu sunt un expert în domeniu. Şi am o mică jenă să apelez la puştii mei. Dar cum urmăresc de ceva timp emisiunea #Testarea, realizată de Marius Călugăru de la Blogatu.ro ştiu sigur că voi găsi cel puţin un review care să mă ajute. La această emisiune admir faptul că de câte ori este posibil aflăm informaţii despre produse realizate de branduri româneşti, pe care le prefer, la aceleaşi performanţe, celor de prin alte părţi, fără însă a se limita la acestea. Cum spune el, "We test before you buy!"

Şi nu m-am înşelat. Primul lucru peste care am dat în emisiune este un Allview X3 Soul PRO, testat şi explicat pe înţelesul tuturor, după cum puteţi vedea în clipul de mai jos.



Personal, îmi doresc un Allview X3 Soul Plus, pentru că cel menţionat înainte este în posesia fiului cel mic (16 ani). Cred eu că nu mi-aş merita statutul de tată, de nu l-aş avea. Să vedem ce am aflat despre el:
  • Conectivitate 4G Cat6 în standardele FDD şi TDD, DL până la 300Mbps.
  • Design slim, metalic, fie vorba între noi nici nu mă aşteptam la altceva.
  • Senzor de amprentă frontal.
  • Display 5,5” IPS FullHD, InCell,1920x1080px, 2.5D, Corning® Gorilla® Glass 3
  • CPU: Octa Core Helio P10, 1.8GHz, GPU: T860, Memorie RAM: 4GB
  • OS: Android™ 6.0, Marshmallow
  • Memorie Flash: 32GB, suportă card microSD de până la 128GB în regim single SIM
  • Camera principală: 13MP, Sony IMX 258, f/2.0, PDAF, Image PRO (Super Foto, Super Zoom, Mod profesionist, GIF, Time lapse, Slow Motion, Macro, Pic Note, Înregistrare FullHD). Asta-i tare bine, poate fac şi eu poze mai bune pentru blog.
  • Camera frontală 8MP, Flash Screen, Înfrumuseţare video în 7 trepte,Video Editor, poate ajung şi eu fotogenic.
  • Spaţiu Privat pentru Apeluri, Contacte, Mesaje, Aplicaţii, Imagini şi fişiere DTS. Chiar am nevoie.
  • Lumea copiilor – meniu special pentru copii. Nu îmi foloseşte dar bine că îl are.
  • Baterie 3130mAh, mod inteligent economisire a energiei.
Câteva detalii semnificative de genul "asta mă face să îl doresc":

- Spaţiul privat poate fi accesat prin glisarea a două degete pe ecran, de sus în jos şi apoi prin autentificare. În această secţiune ferită de priviri indiscrete poţi păstra contacte, apeluri, mesaje, fotografii, fişiere sau aplicaţii. Informaţiile din Spaţiul Privat sunt criptate printr-un algoritm special, astfel li se adaugă o extensie care nu va permite vizualizarea lor nici atunci când sunt descărcate pe computer sau alt dispozitiv.
- Camera principală de 13MP Sony IMX258, este prevăzută cu 5 lentile PDAF. Camera adoptă o tehnologie care permite capturi de mare viteză, sensibilitate crescută şi zgomot redus al imaginii. Deschiderea diafragmei f/2.0 asigură imagini luminoase, pline de culoare, chiar şi în condiţii de iluminare scăzută.
- Funcţia de înfrumuseţare video prevăzută cu 7 trepte, îţi îmbunătăţeşte aspectul în timp real. Mai mult, funcţia poate fi folosită atât pentru camera principală cât şi pentru cea frontală.
- Modul de economisire a energiei optimizează consumul prin întreruperea aplicaţiilor din fundal, în timp ce modul extrem permite accesul doar la funcţiile de bază ale terminalului: Apeluri, Mesaje, Contacte şi Ceas prin intermediul unei teme minimaliste alb-negru.

Pentru preţul de 1599 lei este bine înzestrat, cred eu. Multe funcţii îmi sunt realmente utile şi necesare. Chiar că trebuie să-l am! După cum am spus trebuie să intru în rândul lumii.



Eu am luat o decizie. Voi ce părere aveţi?

#X3SoulPlus #Allview #Testarea

12 comentarii :

  1. Wow. chiar arata bine!S-ar putea sa-l am inaintea ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-l pastrezi si pe cel vechi. Gurile rele spun ca vor costa foarte mult ca piese de colectie peste niste ani! :D
    Nu se stie niciodata!
    Seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus că îl pensionez, nu că-l arunc! :)
      Mulţumesc de sfat, nu de asta îl voi ţine. Sunt ataşat de el.

      Ștergere
  3. Eu am avut un al Allview X2 Soul Mini... foarte multumita am fost de el... i k-am dat soacrei mele cand eu mi-am facut un update cu o alta marca. Recimand acest Allview si cu siguranta nu vei regreta daca il vei lua pe acesta. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am auzit lucruri bune despre el. Mulţumesc!

      Ștergere
    2. Am recitit comentariul meu si pare ca se intelege ca recomand modelul pe care l-am avut eu. Ma referam la marca. Allview este una de top din punctul meu de vedere. Tinand cont de faptul ca sunt fan inrait al altei marci, Allview mi-a oferit o surpriza placuta. ;)

      Ștergere
    3. Nu mi s-a părut. Oricum am o părere bună despre brand, în general.

      Ștergere
  4. Allview nu fabrica telefoane, ci doar branduieste niște modele made in China.

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !