miercuri, 14 septembrie 2016

CORA CITY PARK CONSTANŢA ÎN HAINE NOI

Mai încăpătoare şi mai bine croite

În data de 14 septembrie 2016 am vizionat în premieră şi din primul rând aş spune eu, evenimentul Cora City Park reloaded. Să vedem cum a fost.
Pe la ora 9 am fost acolo împreună cu mai mulţi bloggeri. Se ştiu ei şi sunt cam aceiaşi cu care am fost şi luni.


Domnul Cristian Năstase, directorul magazinului ne-a vorbit despre cum s-a ajuns la acest eveniment şi ce plusuri aduce pentru clienţi. Vă propun să-l ascultăm.



Au urmat tăierea tortului şi a panglicii de inaugurare (astea şi multe alte poze o să le vedeţi la Joie), şampanie (din care am gustat doar cu ochii, nu am dezlegare la alcool), patiserie şi cofetărie din care am gustat pe alese.

Am discutat atât cu directorul magazinului, cât şi cu persoane din staff, discuţii la care au participat şi bloggerii prezenţi.

Să nu uit, când am vrut să plecăm, chiar lângă ieşire, o doamnă a strigat după noi şi ne-a oferit o sacoşă cu bunătăţi marca Cora, mai puţin sticla de vin, franţuzească, de care o să se bucure cine-o apuca.

Sunt sigur că atunci când îl veţi vizita o să observaţi plusurile aduse în toate aceste 7 luni de când se lucrează la el iar experienţa de cumpărare va fi cu mult mai plăcută! Să auzim de bine!


Comunicatul de presă integral se găseşte aici.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !