vineri, 30 septembrie 2016

Bursa de Valori Bucureşti te premiază!

Dacă investeşti!

Acest articol nu se adresează în mod special celor obişnuiţi cu tranzacţionarea la BVB, decât în măsura în care încă nu au auzit, din diverse motive, de competiţia de care voi vorbi, ci celor în căutare de opţiuni de investire sau de randamente mai bune pentru economiile lor. Trăim într-o perioadă în care regula de aur a investitorului, aceea de a nu pune toate ouăle în acelaşi coş, este mai actuală ca oricând.

Foarte important de ştiut, BVB susţine doar investiţiile responsabile, aspectul educaţional este un scop în sine al competiţiei, astfel încât înainte de a plasa bani în tranzacţii reale, participanţii pot comanda gratuit un Kit de Investiţii şi să urmeze o sesiune concentrată de 10 lecţii online, unde se învaţă cum funcţionează piaţa de capital, cum se tranzacţionează, cum se investeşte, cum se face profit şi, de ce nu, cum se câştigă premiile acestui concurs.



Concursul


"Pentru prima dată în istoria pieţei de capital din România lansăm un concurs de tranzacţionare în mediul real. Scopul principal este de a răspândi unui public cât mai larg informaţia că investiţiile la Bursa de Valori Bucureşti sunt o oportunitate atractivă. În special acum, după ce companiile româneşti au distribuit cele mai mari randamente din lume în acest an, în medie de 8% pentru indicele principal — BET. Condus de Randament implică o infrastructură dedicată, care îşi propune să ofere o orientare pas cu pas pentru a începe (sau continua) călătoria investiţională şi în acelaşi timp, mai multă motivare de a investi la Bursa de Valori Bucureşti" a spus Lucian Anghel, Preşedinte, Bursa de Valori Bucureşti.

În competiţie poate participa orice persoană care are 18 ani împliniţi pe 21 septembrie, inclusiv. Pentru a intra în competiţie, cei interesaţi trebuie să deţină un cont de tranzacţionare la unul dintre Brokerii Parteneri autorizaţi şi să se înregistreze prin intermediul paginei oficiale de internet www.condusderandament.ro.

"Condus de Randament este deschis oricui - celor cu sau fără experienţă în învestiţii, pentru începători sau avansaţi, pentru cei cu sau fără economii. Şi asta pentru că vom arăta că bursa de valori înseamnă un stil de viaţă minunat şi o bună oportunitate să ne îmbunătăţim calitatea vieţii pentru care nu sunt necesare resurse financiare semnificative" a declarat Ludwik Sobolewski, Director General, Bursa de Valori Bucureşti.

Înregistrarea în concurs se face între 21 septembrie – 16 decembrie şi presupune înscrierea în concurs cu menţionarea brokerului la care a fost deschis contul de tranzacţionare. Tranzacţionarea în concurs se face între 17 octombrie 2016 – 17 februarie 2017.

Pentru informaţii complete intraţi pe site-ul oficial al concursului Condus de Randament. Şi înscrieţi-vă!




Premiile



Premiul 1 - un autoturism Dacia Duster Laureate, culoare alb glacier, motor 1,6 benzină, 105 CP, 4x4, EURO6. Premiul va fi oferit împreună cu toate actele necesare înmatriculării.

Autoturismul va fi oferit împreună cu o poliţă CASCO completă și RCA pentru o perioadă de 12 luni, începând cu data înmânării premiului, oferite de Destine Broker.
  
Premiul 2 - un voucher de cumpărături în valoare de 3.000 EUR, oferit de eMAG. 
Premiul 3 - o vacanţă Premium de 5 zile în România, oferit de Happy Tour. 
Premiul 4 - un Smart Scooter Evolio X-Board, oferit de Evolio. 
Premiul 5 - un ceas Vector Watch Luna Rose Gold, oferit de Vector Watch. 
Premiul 6 - un ceas Vector Watch Luna Argintiu, oferit de Vector Watch. 
Premiul 7-16 - un abonament Premium pentru 12 luni, oferit de Avocatnet.ro. 
Premiul 17-20 - o Puşculiţă Fluent în Finanţe, oferită de Bursa de Valori Bucureşti.


La aşa premii parcă mă bate un gând să mă înscriu şi eu. Dar nu orbeşte. Trebuie să mărturisesc că am comandat gratuit Kit-ul de Investiţii şi aştept să vină. Am trecut şi prin cele 10 lecţii online. Aşa că încerc să-mi construiesc un plan, momentan cu doar trei acţiuni din indicele BET. Acestea ar fi la o primă vedere Banca Transilvania (TLV), BRD-Group Societe Generale (BRD) şi IAR Braşov (IARV). 

Asta după ce studiez evoluţia:

TLV-evoluţie preţ ultimul an

Şi lichiditatea:

Volum tranzacţionare TLV

Deasemenea urmăresc ştirile şi presa economică, rapoartele şi indicatorii economici dar şi "bârfele". La fel şi pentru celelalte două.

De ce le-am ales? Primele două sunt bănci, obligate să aibă mai multă transparenţă, au dublă supraveghere şi au rezultate bune constant. Despre IAR am citit nişte ştiri economice promiţătoare. Oricum nu e nici o grabă, mai trebuie să-mi aleg brokerul, să-i văd portofoliul dar şi randamentul. Doar trebuie să mă pot sfătui cu el.

Îmi doresc din suflet ca românii să cunoască şi să înţeleagă mai bine piaţa financiară şi să obţină randamente cât mai bune. Celor care se decid să participe la concurs le urez să fie inspiraţi şi informaţi. Deci, succes!

#CondusdeRandament

Update 10.09. - Vă spuneam că am comandat Kit-ul de investiţii. A sosit, aşa cum v-am spus, gratuit.



Acum pot să mă înscriu şi în concurs!

4 comentarii :

  1. La cat sunt eu de rupta de realitate, nu m-as incumeta sa tranzactionez ceva. Dar daca esti pus pe invatat si iti place domeniul cred ca se pot face bani frumosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De aceea am subliniat că este important să înveţi înainte de a face tranzacţii.

      Ștergere
  2. ,,Câți milionari cunoști care au devenit bogați investind banii în conturi de economii? Mi-am încheiat pledoaria!”- Robert G. Allen ;)
    Eu as investi doar daca n-as avea ce sa fac cu banii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice joc este frumos când stăpâneşti regulile!

      Însăşi denumirea, conturi de economii, îţi spune că nu este vorba de investiţii. :)

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !