miercuri, 21 septembrie 2016

ECO. IEFTIN. INTELIGENT.

Este deviza magazinului Ledia.ro.

Adică cei care mă vor ajuta să-mi realizez un vis mai vechi despre cum ar trebui să arate, în viziunea mea, iluminarea artificială a unui spaţiu închis.



Visul meu îşi are originile pierdute în negura timpului, adică în adolescenţă, mai exact în perioada în care am citit ciclul "Dune" de Frank Herbert, o saga SF fără egal, poate doar "Fundaţia" lui Asimov se mai apropie.

Acolo am citit de "licuricigloburi" cu suspensie, care după descriere nu pot fi decât becuri LED sau despre benzi luminiscente indicatoare după care te ghidai funcţie de culoarea pulsatorie direcţională până la destinaţie, similare cu o bandă LED, mai exact cea digitală cu controller numită şi Magic LED.



Am rămas fidel genului SF şi în filme, aşa că idei pentru proiect am atât de multe încât chiar îmi este greu să aleg. Nu mai e mult, dar până la finalizare totul este strict secret în ceea ce mă priveşte.

E bine de ştiut că au şi aplicaţii auto, pentru iubitorii genului, unde se foloseşte aceeaşi tehnologie LED.

Trebuie să recunosc, am prins multă încredere în Ledia văzând ce au reuşit să facă în emisiuni ca "Vocea României" ori "Românii au talent" ca să vorbim numai de cele difuzate pe ProTv. Sunt sigur că mulţi dintre voi aţi admirat ca şi mine efectele speciale cu adevărat spectaculoase din cadrul spectacolelor.

Puteţi vedea mai multe pe canalul de You Tube Ledia.ro sau puteţi viziona  ceva frumos în videoclipul:



#Ledia.ro #BecuriLED #BandăLED
decoraţiuni home & deco, evenimente, cluburi

21 de comentarii :

  1. Imaginatia ne duce pe fiecare unde nu te astepti asa ca nu cred ca a gresit Narcis cand a spus ca sunt sexy :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Nu am spus că a greşit, doar că este inedită aprecierea!

      Ștergere
  2. Eu mi-am luminat mini-barul cu benzi LED si chiar sunt multumita de rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  3. ..ei, de benzi cu led nu stiam, le pot folosi afara, eu nu am in foisor lumina, dar cred ca da. Abordarea ta e minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu, dar pentru munte stelele şi luna!
      La interior led-uri!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !