vineri, 16 septembrie 2016

BANCA TRANSILVANIA

Mi-a trimis vorbă.

Că are haine noi. Nu mă credeţi? Hai să vă arăt!

Banca Transilvania - o marcă puternică, românească, în haine noi

Dragă RADU,
Ne face plăcere să împărtăşim cu tine o veste bună: BT are o noua siglă. Aceasta a fost redesenată, iar cromatica este mai bogată. Noua siglă vorbeşte despre România şi despre spiritul ei antreprenorial.

 Când se vor vedea schimbările?

Primele schimbări se vor vedea chiar de azi. Altele sunt pregătite pentru perioada imediat următoare, prioritare fiind sediile noastre din întreaga ţară.
Suntem încrezători că, sub semnul noii identităţi vizuale, Banca Transilvania va deveni o bancă tot mai bună, care susţine vise să devină realitate.
Toate cele bune,
Echipa BT



Dragă Banca Transilvania,
Îţi mulţumesc că mi-ai dat de veste, doar suntem prieteni din 1998 şi ne ştim din 1996.

Mi-am permis să adaug diacritice pe textul tău pentru că sunt român şi îmi place mai mult să citesc în limba română, adică cu... da,da, ai ghicit, cu diacritice. Sper că nu te deranjează.

Cele trei lini şerpuite, alea cu roşu, albastru şi galben vor să ne sugereze ceva de România? Ciudat, culorile României ştiam că sunt roşu, galben şi albastru dar dau o căutare rapidă, cine ştie poate s-au schimbat.

Te rog explică-mi ce-ai vrut să spui cu "Banca Transilvania va deveni o banca tot mai buna, care sustine vise sa devina realitate"? Am pus exact textul original între ghilimele.

Ţi-am spus toate astea pentru că îţi sunt prieten.

Toate cele bune,
Radu

Notă: Dacă se apasă sigla se poate citi comunicatul de presă integral.

2 comentarii :

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !