joi, 29 septembrie 2016

29 SEPTEMBRIE ÎN DATE ISTORICE

Evenimente legate de români şi România

Ce s-au întâmplat în data de 29 septembrie, de-a lungul anilor

  • 1888 - S-a născut lingvistul şi filologul Iorgu Iordan, membru al Academiei Române
  • 1888 - A încetat din viaţă poeta Iulia Haşdeu, fiica scriitorului B.P. Haşdeu
  • 1929 - S-a născut Eugen Preda, publicist şi comentator de radio, primul director general al Radiodifuziunii Române după decembrie 1989
  • 2001 - A încetat din viaţă scriitorul român Gellu Naum
Dacă mai ştiţi şi alte evenimente care ar trebui menţionate şi mi-au scăpat vă rog să mă trageţi de mânecă, să le adăugăm.

4 comentarii :

  1. ..și inca o data istorica, eu care imi iau inima-n dinti, las un comentariu la un concurs la Chinezu, dar nu vad ca termenul limita era pana in 28. Deci am nevoie sa-mi schimb ochelarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, mult succes! Te trec la anu, că trebuie să fie istorie! :)

      Ștergere
    2. ..ce succes, Radu? Ca m-am inscris după ce s-a incheiat. Sunt varza la concursuri, desi ma straduiesc.

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !