sâmbătă, 20 august 2016

VREŢI SĂ CĂLĂTORIŢI ÎN GERMANIA SAU ANGLIA?

În siguranţă, confortabil şi la un cost decent?


Atunci aţi nimerit bine! Acest articol vă va prezenta şi îndruma spre, probabil, cea mai bună alegere pe care aţi putea s-o faceţi.

Este vorba de compania Viotur.


De la bun început vreau să spun că nu am călătorit cu ei. Dintr-un simplu motiv. În Constanţa, Viotur încă nu operează pe aceste rute. Deh, locuiesc într-un oraş cam mititel. Dar mulţi prieteni, cunoştiinţe şi chiar rude mi-au spus lucruri bune despre companie aşa că am hotărât să v-o prezint şi vouă, cine ştie poate-mi mulţumiţi mai încolo. Eu încă sper că vor veni şi la malul mării, odată şi-o dată. Să vedem despre ce e vorba!

Cine este Viotur? O firmă de transport internaţional de persoane care transportă anual prin Europa, cu autocarul, peste 500000 de persoane, cu dorinţa permanentă de a îmbunătăţi şi eficientiza în permanenţă serviciile oferite. O firma recunoscută pentru ofertele avantajoase la biletele de autocar, condiţiile optime de transport şi gradul de siguranţă crescut. Are plecări regulate în aproape toate zilele săptămânii din majoritatea oraşelor din România spre Germania şi Anglia (destinaţii care mă interesează pe mine) dar şi spre numeroase alte destinaţii europene.


Care sunt atuurile firmei, cele care mi-au captat atenţia? Păi să vedem.

Siguranţa pasagerilor - au autocare moderne, şoferi  experimentaţi pe care te poţi baza.

Călătorie în condiţii optime de confort - autocarele au dotări la standarde înalte.

Cost decent al călătoriei - Ce spuneţi de bilete autocar România Anglia prin Viotur de la 80 £ sau de  transport persoane Germania cu Viotur de la 110 euro? Atenţie, în costul biletului intră o masă caldă la restaurant, un bagaj de 45 de kg şi o geantă de mână sau un rucsac. Pentru grupuri şi anumite categorii de persoane (vedeţi pe site) se fac reduceri.

Transportul persoanelor şi coletelor se face la adresă - asta-i cireaşa de pe tort. Nu rişti să te rătăceşti sau să întârzii plus multe alte avantaje evidente cum ar fi evitarea barierelor lingvistice (este cunoscut faptul că germana este limba pe care o folosesc scafandrii când vorbesc sub apă).

Preţuri în detaliu, locaţii de plecare sau de destinaţie găsiţi pe link-urile puse la dispoziţie, cele de mai sus. Era să uit, compania foloseşte şi microbuze. Pentru mai multe informaţii faceţi click, de exemplu, pe plecări microbuz România – Germania.

Sper că acest articol să vă fie de folos iar dacă mai aveţi ceva de adăugat vă rog să o faceţi prin comentarii, mai jos în secţiunea dedicată unde vă aştept şi cu poze şi impresii de pe drum.


24 de comentarii :

  1. M-ai convins, Radu, voi călători și eu cu ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. La anul poate imi vine cheful de calatorii prin strainatate. Mai rarut ca-i mai dragut. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o prietena in Germania dar nu m-am incumetat pana acum desi mi-a facut de multe ori invitatia. Poate cu Viotur ma voi incumeta sa sa raspund

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar au preturi de exceptie! Eu ma cam tem de un zbor cu avionul, asa ca as alege autocarul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu există mijloc de transport în care să-mi fie frică să urc! :)

      Ștergere
  5. Te invit sa participi la concursul meu! http://passionforfashionbyt.blogspot.ro/2016/08/giveaway-by-t.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, aici nu este o pagină de lansare evenimente sau concursuri. Pentru aşa ceva există reţele de socializare şi mesaje private. Deci stimaţi cititori, aşa nu!

      Ștergere
  6. E bine că se pot trimite colete la adresă!

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am inteles bine. Esti din Constanta? Ce mica e lumea !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase reclame am văzut pe internet despre aceasta firmă. Dar de ce nu apare logo-ul lor nici pe vreun autocar măcar. Nici în reclamele lor nu se vede decât o colecție de autocare luxoase ale altor firme. Şi cum e posibil sa nu găsești nici cel puţin un individ din cei 500.000 cu care se laudă firma ca transportă în fiecare an, care sa aibă o părere "persoană" şi obiectivă cu privire la experiența avută cu aceasta firmă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi logo-ul lor, care este dat şi în articol în partea de sus, este sub forma unui autocar stilizat.
      Nu ştiu de ce nu dau testimoniale pe site, or fi prea modeşti sau prea ocupaţi. :)

      Ștergere
  9. Ştiu care este logo-ul lor dar de ce nu apare pe nici un autocar. Tabita Tur, Atlasib, Tarsin, Național Expres, etc etc., toate au sigla firmei respective. Mașina oricărei compania are sigla ce o identifica şi reprezintă firma. Şi cum se face că doar în ce privește VioTur toți sunt ocupați sau modești, oare nu ar fi chiar în interesul reciproc să promoveze o companie aşa deosebită? Ce să mai spun că David-trans şi VioTur figurează la exact aceeași adresă cu aceleași numere de contact şi cu website identic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După cum am scris şi în articol eu nu am călătorit cu ei şi nici nu au punct de lucru în Constanţa. Puteţi să-i întrebaţi direct sau îmi daţi pe mail o listă cu întrebări şi le-o transmit. Atenţie, pe mail!

      Ștergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !