marți, 23 august 2016

FIRMA TA ÎN 5 MINUTE

Din faţa calculatorului sau direct de pe telefonul mobil

Evitaţi peste 90% din procesul birocratic şi mai economisiţi şi bani!


Navigând alene pe oceanul web, de fapt pe o mare interioară, am dat de o informaţie interesantă şi totodată utilă pentru cei care doresc să-şi înfinţeze o firmă (SRL, SRL-D, PFA sau II) şi nu doresc să piardă timp şi bani în greoiul proces birocratic care însoţeşte acest demers. Şi bun la suflet cum sunt m-am gândit că ar fi păcat ca această informaţie să nu ajungă la cât mai multe persoane interesate.

Trei tineri specialişti în IT din Cluj, în cadrul proiectului "Fă-ţi firmă în 5 minute!", au elaborat platforma approd.ro în cadrul căreia pot fi generate toate documentele de care este nevoie pentru înfiinţarea uneia din tipurile de societăţi comerciale enumerate mai sus, costurile fiind mai mult decât rezonabile.

Ce rămâne din lanţul birocratic, mai puţin de 10%, constă în depunerea tuturor documentelor la Registrul Comerţului, problemă ce va fi rezolvată în momentul deschiderii instituţiilor statului către inovaţie.

Cine sunt cei trei tineri, ce proiecte mai au precum şi alte informaţii găsiţi aici!


6 comentarii :

  1. Birocratia ne omoara. De aceea si eu as prefera sa apelez la o firma pentru a se ocupa de acte. Prefer sa merg la sigur! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Super interesant materialul! Eu nu stiam ca exista firme care se ocupa cu asa ceva, adica sa ne ajute sa scapam de bataile de cap cu birocratia. Eu sunt dispusa sa platesc si sa primesc ajutorul respectiv. Am salvat link-ul site-ului pe care l-ai mentionat. Iti multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Fără comentarii anonime ! Nu vor fi publicate !
Şi dacă vreţi să înjuraţi vă rog s-o faceţi cu talent !